Ik hoop dat er dames zijn die mij hier wat over kunnen vertellen. Ik heb vandaag de spotify app gedownload op mijn iphone en daarna een account aangemaakt. De gratis versie. Heb dus ook geen betaalgegevens hoeven invullen. Enkel een emailadres en een ww en geb. datum en man of vrouw. Nu ging ik het proberen en merk met de gratis versie dat ik geen uitgekozen nummers kan afspelen. Ik toets bijv een titel in en dat vind ie dan maar dan kan ik enkel op shuffle drukken en dan beginnen er willekeurige nummers van de artiest af te spelen. En na paar nummers afgespeeld te hebben komt er ineens nummer van totaal andere artiest. Nu hoorde ik dat dat met de premium versie niet is. Dat als je dan specifiek nummer opzoekt ie dat ook speelt. Alleen vind ik het toch eng om Abbo te nemen, ben altijd bang dat ik er niet vanaf kom enzo. Nu zag ik bij Appie van die spotify giftcards. Hoe werkt dat precies?zag dat he ze voor bijv 1 maand 10 euro en 3 maanden 30 euro hebt. Als hij is verlopen gaat het automatisch weer terug naar gratis versie ? En is het premium verder fijn in gebruik? Is het helemaal onbeperkt qua luisteren ? Al wil ik 300 keer op een dag zelfde nummer horen? En is het ook mogelijk om bepaalde nummers op te slaan een soort playlist kan maken om te luisteren als he geen 3G/ wifi hebt. Een hele hoop vragen maar hoop dat er iemand is die mij er wat meer over kan vertellen Alvast bedankt
Hoe dat werkt met die kaarten geen idee! Daar kan ik je helaas geen antwoord opgeven. Wel op je andere vragen van spotify premium! - is het premium verder fijn in gebruik? Ja ik vind het super fijn in gebruik!! Kan alle nummers vinden die ik zoek, kan albums maken met de nummers die ik wil (zelfs t zelfde nummer meerdere keren toevoegen. Is het helemaal onbeperkt qua luisteren ? Ja!! Het maakt niet uit hoevaak & hoelang je een nummer wilt luisteren. Ik zet vaak s nachts voor het slapen gaan 1 nummer op repeat en die luister ik dus tot ik de volgende ochtend wakker wordt! En dan vaak overdag ook nog een paar keer!! Daar zit totaal geen limiet op! En is het ook mogelijk om bepaalde nummers op te slaan een soort playlist kan maken om te luisteren als he geen 3G/ wifi hebt. Ja je kan (afhankelijk van het aantal opslagruimte op je telefoon) alle nummers op de offline modus downloaden. zodat je (als je geen internet hebt) de offline nummers gewoon kunt luisteren! Ideaal als je in de auto zit of als je op vakantie bent! Ik raad het je zeker weten aan! Hoop zo je vragen grotendeels beantwoord te hebben!! En hopelijk weet iemand anders hoe het zit met de kaarten!
Ik vind spotify premium echt ideaal, ben fan. Inderdaad nummers in een offline afspeellijst zetten en lekker luisteren in de sportschool of auto. Ik had een 7 daags gratis proefabbo en ben nu overgestapt van ziggo naar kpn, bij kpn alles in 1 heb je gratis spotify premium in je abbo zitten. (En verder zijn, na 6 maanden korting op je factuur, de kosten evenhoog als nu bij ziggo. Winwin dus)
Hier ook ondertussen een groot fan van Spotify. Ik kreeg ook een premium account gratis mee bij de kpn, maar ik vind het echt super werken. Gewoon opzoeken wat je wil luisteren. Playlist aanmaken. Eventueel offline zetten en luisteren maar zo vaak je wilt. Zo kun je je eigen lijstjes maken waar je zin in hebt. In de vakantie hebben we ook goed er gebruik van gemaakt door de offline mapjes via de autoradio af te spelen. Gewoon in het buitenland de muziek die je wilt zonder moeilijk te moeten doen met mp3 of downloaden Ik weet ook niet zeker hoe zo'n kaart werkt, maar als je het op die manier makkelijk voor een maand uit kan proberen zeg ik: gewoon een keertje doen, kun ja altijd daarna beslissen of je een abo neemt
Je kan nu een maand gratis de premium uitproberen. Wij hebben tot 9 september nog gratis. Als er dan geen geld op mijn creditcard staat dan stopt het gewoon, zet ik er geld op word het afgeschreven en loopt het door. Je bent niet verplicht om zoveel maanden te betalen en je kan het met een simpele klik gewoon uitzetten net zoals bij netflix. Netflix en spotify zijn betrouwbaar