Pff pff mijn mama heeft verdriet, de spontane bevalling waar zij zo op gehoopt had die komt er niet! Nee ze ik zit nog veel te goed en wil er niet uit dus helpt de gyna deze avond of morgenvroeg de natuur een handje vooruit! Jup dan zetten ze de show in gang dus dat papa maar oppast want dan verandert mama in een tang! --------------------------------------- Deze ochtend bij monitor hoge bloeddruk 15-10 en 13-10 dus gyna neemt geen risico Sebiet onderzoek en dan zien ze of het deze avond al ga gebeuren
net men menukeuze doorgegeven voor een week allemaal dieet dingen aangeduid want er mag wel wa af! Kreeg er zoveel honger van dat mijn vriend me een smos mexicano ging halen (ffkes profiteren nog), zit lekker te smossen in mijn bed toen ze mijn avondeten brachten... #schaam
Hé Hé haha eindelijk! Ik ben een stille meelezer en kwam elke dag ff spieken of er al schot in de zaak zat! Ben blij voor je dat ze eindelijk iets gaan doen, zet hem op meid!
ben nu ant wachten op de gyna denk dat het een beetje van de opening afhangt of ze de show vandaag al starten of morgenvroeg.. (als ik nog bijna nix heb veronderstel ik dat ze het eerder starten..)