ff snel een klein verhaaltje vn me dramatische bevalling Zondagavond kreeg ik wat weeen in me rug was wel te doen tot een uur of 12 werd het heftiger. Heb de vk gebelt ze kwam kijken en moest een warme douche nemen of het zou erger worden of minder, Nou na een half uur flinke weeen dit keer ook in me buik dus alle 2 de kanten rug en buik. pffffffffffff echt pijnlijk wist niet waar ik het moest zoeken ik had toen 2 cm ontsluiting. Na de ziekenhuis gegaan en kreeg een prik in me been de weeen werden steeds heftiger echt erg dat gevoel wil er niet eens meer aan denken!! kortom ik bleef hangen op 2 cm na 8 uur ze hebben me weeenopwekkers gegeven en een ruggeprik weer na 8 uur 2 cm erbij nu dus 4 cm echt vreselijk Uiteindelijk is er besloten om toch voor een keizersnede te gaan. Het was gewoon een vreselijke ervaring wat ik niet snel zal vergeten maar als ik na me dochtertje kijk denk ik jaaaa heb er wel iets moois voor terug gekregen ga nu ff rusten ben voor het eerst weer thuis vandaag hoop dat ik snel mag herstellen Groetjes celia
Hey hoi! Dat was allemaal wel heftig zeg! Hopelijk herstel je gauw. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochter!
Tja het valt echt niet mee om een kind op de wereld te zetten. Hopelijk herstel je snel en kan je optimaal van je kleine meid genieten! Van harte gefeliciteerd.