Knoei doekjes zonder parfum?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Charmed, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Bestaan die? Zoja, waar? :cool:

Ik vind t ze altijd zo stinken, dus smeerde mn eigen mond er ff mee af, echt gatver hoor.. Je proeft echt die parfum, bah.

Nou gebruik ik ze alleen na het hapje, want met de gewone spuugdoekjes zit alles eronder, moet ik wel 24546 gebruiken en met wortel krijg ik ze niet meer schoon.. ;)

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Natte washand?

Ik gebruik gewoon de 'billen'doekjes. Snoetepoeters vind ik zo afschuwelijk ruiken, alsof er iemand het vuilnis van Willy wonkas fabriek over je heen stort. Zoete, chemische lucht.

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Natte washand geeft t zelfde als gewone doekjes, met gekleurd eten krijg ik het niet meer schoon..

Billendoekjes zit ook parfum, maar ruikt inderdaad al beter dan die knoei doekjes, die ruiken inderdaad naar Willy Wonka's fabriek (haha)

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Aldi sesitive ruiken totaaaal niet

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik gebruik altijd een natte washand

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij de Etos: Dermocare toetendoekjes, ongeparfumeerd en zeepvrij. Ze zijn duurder, maar ik heb het er graag voor over!
    Blauwe verpakking met Nijntje erop.

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Thanks!!

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    billendoekjes mogen vaak niet op de mond gebruikt worden! Vast vanwege de chemische troep erin.
    Gewoon washandjes kopen waarbij vlekken niet erg zijn. Je weet zelf toch dat ze schoon zijn ;) Ik gebruik overigens de spuugdoekjes van de wibra (8 voor 3 euro) als schoonmaakdoekjes. Zijn hele dunne doekjes, ideaal voor die mini vingertjes!
    Er zitten wel vlekken in maar ik weet dus dat ze schoon zijn, geen probleem!

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Helemaal mee eens en lang niet zo slecht voor de huid. Ik gebruik ook spugdoekjes/washandjes. Als ik ergens heen ga heb ik er een bij me in een boterhamzakje

10. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    De nehneh doekjes van de action ruiken stukken beter, zit aloë Vera in én kosten maar 0.59 cent...

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik gebruik vaak gewoon billendoekjes van zwitsal, hier staat ook een plaatje achterop dat ze voor gezicht kunnen, dus schadelijk zal het wel niet zijn.

Ik zelf vind het geen doen met gewone washandjes/spuugdoeken. Dan mag ik wel een wasbox in de keuken gaan zetten.

12. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier die van de Hema. Ze ruiken wel maar niet zo afschuwelijk! Washandje kan ook maar daar zou ik dan wel een hele flinke stapel van moeten hebben. Na een broodje jam of een bordje pasta bolognese gaan er heel wat doekjes door heen.

13. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Koop dan toch donker gekleurde washandjes! Een washand heb je niet enkel in het wit ;) ze zijn er in allerlei kleurtjes.

Als je donkere hebt, dan zie je geen vlekken.

(Ik gebruik hier trouwens wel gewoon mijn witte spuugdoekjes voor. Vlekken vind ik niet erg.)

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh die van de wibra zijn ook wel handig daarvoor, volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen.

Knoeidoekjes zullen vast niet schadelijk zijn nee, maar ik zou ook niet willen dat iemand mn mond daarmee afveegt :p

Washandjes vind ik toch niet zo handig, ook al zijn het dan zwarte ofzo, dan moet ik wel heeeeeel veel kopen..

15. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Huismerk Etos ruiken vrij neutraal die van Wibra ook.
    Jip en Janneke van de Hema valt ook mee.
    Maar mijn voorkeur gaat uit naar een washand, i.v.m. het huidje van mijn dochter.
    Ik gebruik de doekjes meestal voor onderweg, plakhandjes.

16. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Dat je meerdere snoetendoekjes nodig zegt wil niet zeggen dat je ook net zoveel washandjes/spuugdoekjes nodig hebt he?

Als ik mijn dochter gevoerd heb dan zit meestal alleen haar gezicht onder en kan ik het met 1 snoetendoekje afvegen. Ik heb die van dermocare van de Kruidvat (woezel en pip) ongeparfumeerd, maar eigenlijk vind ik pakjes met klepje fijner zoals de teddy beer sensitive van de Action (dat zijn billendoekjes).

Heeft m'n dochter zelf gegeten, dan zit de tafel onder, haar handen, armen, gezicht, overal. Als ik dat met snoetendoekjes zou doen lukt dat nooit met 1 doekje. Echter dan pak ik een badstof spuugdoekje die ik nat maak eerst haar armen, dan handjes, dan gezicht, dan tafel, en met 1 doekje is alles schoon hoor! Desnoods tussendoor even 1x de kruimels onder de kraan afspoelen en je kunt weer verder poetsen.

Ik heb 20 spuugdoekjes ofzo, en daar red ik het prima mee. Ze zijn inderdaad niet allemaal meer spierwit, maar het zijn maar spuugdoekjes...

17. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    #17 nathalie2012, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
    Aldi heeft sensitive toetendoekjes zonder parfum en Dermocare heeft ze ook zonder parfum.

Billendoekjes zonder parfum gebruik ik van Etos eigen merk

Ik wilde ook graag vochtige washandjes zonder parfum voor de vakantie maar die kan ik helaas niet vinden.

Ik gebruik thuis overigens gewoon een washand met water om te poetsen, alleen als ik "uit" ben gebruik ik de toetendoekjes

Deel Deze Pagina