Hi ladies, Na veel speuren e.d. heb ik eindelijk wat leuke bezoekgedichtjes geknipt en geplakt hihi. Gezien ik er niet uit kom denk laten we er eens een polletje aan wagen Optie 1 "Om te wennen aan de lasten en de lusten gaan wij van 13:00 - 15:00 en vanaf 20:30 uur rusten. Kom je kijken naar ons zoontje? Graag dan eerst even een telefoontje." Optie 2 "Om te wennen aan de lasten en de lusten gaan wij van 13:00 - 15:00 en vanaf 20:30 uur rusten. Graag een seintje voor een bezoek aan ons kleintje"
Misschien kan je nog een berichtje plaatsten met daarop duidelijk dat het gedicht van de eeste poll en eronder het gedichtje van de tweede pol. Zo kunnen we stemmen ook al staat de tekst niet helemaal in de poll.
Als ik moet kiezen vind ik 1 het leukst. Ik zou zelf het stukje van die lasten en lusten niet gebruiken, maar wel bijvoorbeeld alleen de tweede zin. En dan daaronder, wij rusten van.... Weten jullie al wat je gaat nemen?
ook mijn stem voor optie 1 maar ik zou de voorlaatste zin wat aanpassen: Vind dat het dan iets zachter klinkt Optie 1 "Om te wennen aan de lasten en de lusten gaan wij van 13:00 - 15:00 en vanaf 20:30 uur rusten. Kom je kijken naar ons zoontje? Wil je komen kijken naar ons zoontje? Graag dan eerst even een telefoontje." Liezje