Een tweede kindje liet lange tijd op zich wachten en na 3 mislukte ivf-pogingen raakte ik geheel onverwachts toch zwanger. Wij hadden daarom dit gedichtje: We hadden het niet meer verwacht Dachten het blijft maar bij een Maar nu zijn we dolgelukkig Want .... is niet meer alleen
Bij de eerste Je hebt 2 kleine handjes geef ons er allebei één. Dan leiden we je rond, totdat je zegt: "en nu kan ik het alleen" En aan de andere kant Weet je wat het zo bijzonder maakt? Papa heeft mama haar hartje geraakt. Bij de tweede (konden absoluut niet kiezen tussen 2 gedichtjes dus het werden er 2 ) In jouw kamertje hebben wij zitten wachten Velen dagen en soms ook nachten Duizend keer schreven wij jouw naam, in onze adem op het raam Nu lig jij daar zo teer en klein en zijn wij trots, verschrikkelijk trots dat wij jouw papa en mama mogen zijn Als ik dit wonder vatten wil Dan wordt mijn hart van eerbied stil Als ik jou zo zie, zo klein en teer kan ik slechts fluisteren " dank u heer". Aankondiging Enjoy Life Liv
Wij hadden : voor de wereld ben je van ons maar voor ons ben jij de wereld ! . Vind het ook helemaal waar , als je een kindje ziet denk je altijd "dat is het kindje van die en die " maar hoeveel een kind voor zijn ouders betekend daar sta je niet altijd bij stil , voor de ouders is zo'n kind ook "de hele wereld"
Bij de eerste hadden wij: In mama's buik was het warm en zacht lag ik te trappelen dag en nacht maar ik ben geboren ga ik papa's dromen verstoren. bij de 2de had ik. ogen als sterretjes een mensje heel klein wat zijn wij gelukkig dat jij bij ons mag zijn! maar kleine ( naam kindje ) lieve schat, wist je dat je naast je grote broer en mama ook nog een papa had? van boven kijkt hij op jou neer een engel die jou beschermd, keer op keer. de grootste ster, die schijnt zo trouw laat keer op keer weten: ik hou van jou
Bij onze Keano was het 'Lief kindje, je was een droom, een onvervuld verlangen. Tot dat ene moment in liefde bevangen. Welkom kindje van onze dromen, je bent een wens die is uitgekomen!' Bij Tycho was het 'Onze wens is weer uitgekomen, een tweede kindje van onze dromen. Een zus of broer kon Keano niet schelen, dus kreeg hij een broertje om mee te spelen!' Nu al eens aan het kijken voor een derde kindje... 😉