Het onderwerp zegt het al. Ik begin morgen met clomid, ik ben benieuwd hoe lang het bij jullie duurde voordat je zwanger was toen je dit geslikt had! Ik begin met 50mg. Liefs Guusje
Hier na 3 jaar bij mij deed de clomid helemaal niks dus over op spuiten en de eerste ronde ivf was raak. Het is geen wondermiddel hè Ik ga wel flink voor je hopen en duimen dat jij 1 van de snelle bent xxxxxx
hier 1ste zwangerschap na een maand of 11 (uiteindelijk 150mg clomid en spoeling), 2 de zwangerschap spontaan!
1e ronde met clomid 50 mg zwanger en dan ook nog van een tweeling Succes meid en ik hoop ook voor jou dat het snel raak zal zijn. Helaas is dat niet bij iedereen zo.
Het is inderdaad geen wondermiddel. Mijn gyn zei dat het bij mij wel makkelijk zou lukken met clomid omdat ik verder gezond ben en ik alleen een onregelmatige cyclus had ( 18 tot 35 dagen, heel verschillend) Ik had dus wel elke maand een eitje dus daarom zou de clomid redelijk snel aanslaan. Zoals je had gelezen in de 1ste ronde ben ik zwanger geraakt. Ik had 2 eitjes bij dag 10 (follikelmeting) waarvan 1 erg groot - van dit eitje dacht ze ook dat het nog dezelfde avond/dag erna zou springen - en 1 klein eitje die nog moest groeien en verstopt lag. Heb jij wel een cyclus? of helemaal niet meer? of heel erg onregelmatig?
Ik heb heel soms een menstruatie, van mijn dochtertje ben ik zonder clomid toch spontaan zwanger geworden binnen 5 maanden, dus de gyn zei tegen mij dat ik wel erg vruchtbaar ben!