alsjeblieft wie kan er helpen. kom net van boodschappen en moest nodig naar de wc voelde bloedverlies. en ja hoor helemaal doorgelekt helderrood bloed verloren. ben 5 weken zwanger en meerdere miskramen achter de rug. ben nu zo bang. heb geen steken in mn buik wel een raar gevoel. heb pas over 2 weken een echo moet ik nou gewoon afwachten tot het bloed stopt en desnoods nog een test doen of zo? of nu gelijk een test gaan doen wat te doen ???? hoop dat iemand me gerust kan stellen of kan zeggen wat te doen
Ik zou je verloskundige bellen.. Misschien kunnen ze even kijken en dan ben je tenminste gerustgesteld als er niets aan de hand is!
Tuurlijk is het altijd afwachten, maar echt geweldig klinkt het niet. Bij een verloskundige zeggen ze meestal even afwachten. Veel kun je niet doen. Test zegt nu ook nog niks. HCG kan nog gewoon volop in je bloed zitten. Heel veel sterkte!
maar met 5 weken kunnen ze toch nog niks zien of horen ? en net toch een test gedaan en die geeft meteen een duidelijke streep. zit hier eg onwijs te trillen en kan wel janken ( kan nu niet mn kids zijn er nu bij )
Je hcg blijft wel een tijdje in je bloed zitten dus een test zal niet helpen. Ik zal als ik jou was de vk even bellen voor een inwendige echo en anders gewoon naar t ziekenhuis gaan naar de eerste hulp en vragen om een echo! hoop dat er niets is.. maar t idee om bloed te zien. ieuuw en ik kan het weten heb t ook maar dan bruin tis net een dag gestopt. Ik duim voor je dat alles goed zit! Liefs
Ik liep bij de gyn en had rond de 5 weken ook bloedverlies. Ik heb toch gebeld en we mochten wel komen voor een echo. Ze heeft toen een vruchtzakje met een vruchtje gezien, dat was voor ons een geruststelling. Het was natuurlijk wel afwachten, maar er was wel nog wat te zien! Misschien dus toch even bellen?
heb net ingesproken in de viocemail want ze zijn er niet de vk. als ik binnen een kwartier niet terug wordt gebeld moet ik naar ziekenhuis tiel bellen en dan kunnen ze ze oproepen en dan kijken wat hun zeggen. @ daan had jij ook helder bloedverlies dan? heb nu wel krampen in mn buik heel vreemd dat ik net bloed verloor geen buikpijn maar nu wel vervelend gevoel in mn buik
als ik jou was zal ik gewoon naar t ziekenhuis gaan gewoon naar spoedeisendehulp en dan wor dje daar verder geholpen werd daar laatst ookg eholpen.. ze deden bij mij iig niet moeilijk. en ben zonder te bellen heen gegaan moest wel een formulier invullen, maar als dat alles is...
Ik hoop dat deze kleine gewoon lekker bij mama blijft plakken. Ik heb in mn zwangerschap ongeveer 10 keer bloedverlies gehad, ene erger dan de andere, het blijft onzekerheid en onzekerheid is nooit fijn. Nu zien ze nog vrij weinig op een echo, alleen verdikt slijmvlies in je baarmoeder en heeeeeeeeeeeel misschien een vruchtzakje. Ik hoop dat ze je toch gerust kunnen stellen. Sterkte!
He meid, je schrikt je rot natuurlijk bij het zien van bloed. Ik zou wel de verloskundige bellen voor advies.
net vk aan de tel gehad maar zij zegt gewoon rustig afwachten omdat als ze nu een echo gaan maken in het ziekenhuis ze nog weinig kunnen zeggen of het goed zit of niet. zij zegt rustig aan doen nu en de rest kan ze niks aan veranderen en dat is natuurlijk wel zo.
Sterkte iig met afwachten, ik hoop dat je straks als je voor de echo moet een mooi kindje ziet, is toch weer een geruststelling he.
Ik heb het een keer helderrood gehad, maar dat was later in de zwangerschap. In het begin had ik meer bruinig. Maar wat ze zegt, klopt inderdaad. Ze konden bij ons ook geen garantie geven... Heel veel sterkte en ik hoop dat de kleine beeb nog lang blijft plakken!!
Ik heb ook bloedverlies gehad en heb de huisarts naar de gynaecoloog laten bellen voor een afspraak (een dag later kon ik al terecht) de gyn. maakte een echo en heeft laten prikken op de HCG-waarde, als je dan een weekje later nog eens laat prikken, dan kunnen ze zien of het stijgt of zakt... De huisarts kan veel regelen voor je, ik zou die verloskundige even links laten liggen.. je wilt nu zekerheid. Ik wens je heel veel sterkte.. ik weet hoe je je voelt en ik duim dat het goed gaat bij je *dikke knuff*
he meiden wat zijn jullie lief allemaal. nu een paar uur verder eff op de bank gaan liggen film gekeken en nu gaat het wat beter. niet veel bloedverlies klein beetje maar en de buikpijn is zo goed als weg. dus wat het nou is geen flauw idee. maar moet ik mn vriend bellen van zn werk of niet ? vk had gezegd dat ik nu heel rustig aan moet doen om het bloeden wat het ook is te proberen te stoppen. hoop dat het zo blijft. kussie voor jullie allemaal
hopen dat het goed komt. Helaas kan je nu niet meer doen dan afwachten. Heel veel sterkte met deze onzekerheid.
Hoop dat er niets aan de hand is! Ik heb bij 6 weken bloedverlies gehad. Het was toen weekend dus mn vriend had gelijk de huisartsenpost gebeld. Misschien had ik geluk maar ik mocht gelijk komen, hun verwezen me door naar het ziekenhuis en daar hebben ze toen een inwendige echo gemaakt. Alles was goed, niets om me zorgen over te maken.. Dus het hoeft echt niet altijd fout te gaan! Misschien stelt dat je een beetje gerust! Begrijp hoe je je nu voelt, dikke knuffel!
Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan meid. Wat zit je in een vreselijke onzekerheid zeg! Dikke knuffel!