Hoi Dames, Effe een vraagje, Ik ga vanavond uit eten naar de griek. Weten jullie of je tsatsiki saus mag eten? Beetje rare vraag misschien, maar ik heb geen idee of dat van rauw melkse yoghurt wordt gemaakt? Groetjes,
Ik zou het even navragen bij de griek zelf.. Meestal wordt er in restaurants wel gewerkt met gepasteuriseerd spul, maar niet altijd. Dus navragen geeft je het beste antwoord
hmm hoop dat het gewoon mag, want ik heb 2 schaaltjes leeggelikt bij de griek van de week! eerder in de zwangerschap ook hoor, en alles goed met de baby! geniet er van
Normaal gezien moet je het zeker kunnen eten. Voor yoghurt te kunnen maken moet de melk gekookt worden dus, geen zorgen
Lijkt mij geen probleem en anders heb ik iets niet goed gedaan. Had een periode lang tijdens mijn zwangerschap een serieuze tzaziki-verslaving en ben ook met enige regelmaat bij de Griek geweest. Ik heb er nooit aan gedacht dat het wellicht niet gepasteuriseerd zou zijn.
heb al 2 x bij de griek gegeten tijdens de zwangerschap, en 7 november weer. En ik eet bakken tzaziki hoor, nooit ook maar gedacht dat het niet kon. Ze werken daar toch niet met yoghurt van een boer ofzo lijkt me..
Dames elke yoghurt moet verhit worden Anders kan het geen yoghurt worden Mijn schoonouders in TR maken altijd zelf hun yoghurt dus weet onderhand hoe het gemaakt word