Mijn vraag aan alle (toekomstige) tweeling mama's Hebben jullie voor een normale of juist een tweeling box gekozen? Wij dachten zelf aan een normale box, maar waren vandaag bij mijn nichtje van 4 maanden en die draait in haar eentje al de hele box rond. Nu begin in een beetje te twijfelen. Maar af en toe 1 in de box en 1 op het speelkleed is dan toch ook een optie?? Ik ben benieuwd hoe jullie dit (willen gaan) doen?
Zie dat je hier helemaal geen reactie op gehad hebt, wij verwachten een tweeling en heb een eenling box. Voorlopig kunnen ze daar samen prima in en tegen de tijd dat t niet meer kan dan kopen we of er een box bij of een grotere. Maar denk dat twee boxen makkelijker en fijner is voor de kids... Eigen plekje..
Wij hebben via mp een tweelingbox aangeschaft. Is 1.5x een gewone ( een gewone + de helft) Geen idee hoe dit straks is, want ze zijn er nog niet, maar het leek ons wel handig. We wilden eerst zo'n kinderopvang box, twee naast elkaar met een optionieel rekje ertussen, maar daar was ons budget niet naar.
Ik twijfel ook nog steeds. Vooral ook omdat we katten hebben denk ik dat ik ze niet zo ff op de grond laat liggen. Maar dan misschien wel ff in wipstoel. Dan zitten ze ook veilig. Lastige keuze hè!
Hier tweelingbox met een eenling, lekker groot! Zou ik zeker doen. Wij kregen hem 3e hands van vrienden.
Dat scheelt idd nogal dan had ik t ook gedaan. Wij. Hebben voor 25 euro een eenling box, tweeling niet kunnen vinden (naar onze smaak)
Hey dames, Bedankt voor de reactie's. Ik denk ook dat wij toch voor een eenling box gaan en tegen de tijd dat het echt nodig is misschien een tweede box via markplaats ofzo erbij koop. In ieder geval, alsnog bedankt voor de reacties!!
We hebben gewoon blank hout gedaan. Hij ziet er keurig uit, la ondering, helemaal prima! Als ons budget iets meer had toegelaten had ik koloniaal wel heel mooi gevonden, omdat de rest van onze meubels ook koloniaal zijn. Maar goed, zo'n box staat er ook maar een jaar in principe dus we waren ook niet zo zinnig. Alleen met het kamertje was ik zinnig eigenlijk
Wij hebben 1 baby en 1 peuter, ze spelen regelmatig samen in de box maar dan is dr echt weinig plek hoor. Zeker als de babies nog liggen en niet zitten/staan. Mn zoontje staat nu altijd aan de rand rond te kijken maar als ze liggen dan is 1 box met 1 kind al erg krap. Zelf zou ik dus een tweeling box of 2 boxen overwegen. De 2e kan je er natuurlijk bij kopen als 't nodig is. Op de grond ging hier bij een 1e kindje zonder huisdieren nog wel, bij een 2e kindje is de grond niet altijd veilig/schoon. Daarbij vind mn ventje alleen rust in de box, op de grond blijft hij rond lopen en in de wipstoel probeerde hij al erg jong ( 5 maand ) een schildpad na te doen ( Kruipen, stoeltje op zn rug )
Na lang twijfelen hebben wij gekozen voor een tweelingbox van bopita. De Brent heeft mooie platte spijlen en past goed in ons interieur. Jullie reacties hebben geholpen bij de beslissing dusss. bedankt!
Beetje te laat maar goed dat je een tweeling box gekocht hebt. Wij zijn begonnen met een eenlingbox omdat wij die toch hadden. In het begin kon dat prima maar met een mnd of 3 werd het al te krap. Inmiddels hebben wij ook een grondbox. Ook een echte aanrader als je er de ruimte voor hebt.
Tot welke leeftijd is die grond box handig mijn tweeling is ruim 2 heeft het nog wel zin om er een aan te schaffen?
Ik twijfel of je er nog veel gebruik van zal maken... Ik geloof dat de meeste tweelingmama's hem juist rond deze leeftijd wegdoen. Ik denk dat ze hem nu ook wel zelf kunnen openkrijgen.