Draagdoek na keizersnede

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lov23, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wanneer zal je een draagdoek kunnen gaan gebruiken na een keizersnede eigenlijk.....

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zodra je weer op de been bent. Je mag niet zwaar tillen maar wel je eigen kindje. Ik droeg zelf na een dag of 4 toen ik weer thuis was lekker mn meisje in de doek. Ik liep in iedergeval in de kraamweek kleine stukjes buiten met meisje in de draagdoek. Het dragen vond ik na de keizersnede ook makkelijker als na mn gewone bevalling, toen had ik dat "gevoel van onderen" wat ik na de keizersnede niet had natuurlijk, toen was 't alleen wondpijn!

3. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij de eerste twee weken niet ivm openen van de wond, ( is bij mijn zus gebeurt), daarna ging alles ook makkelijk,gefeliciteerd met je zoon!

4. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Zodra ik rechtop kon lopen heb ik de draagdoek gebruikt. Je voelt zelf wel of het lekker zit. Je kunt best een beetje schuiven met dat doek, zodat het niet op de wond drukt/ trekt.

5. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Dat kan best snel hoor. Gewoon kijken wanneer jij je er goed bij voelt.

6. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik droeg mijn dochtertje 1 week na de keizersnede in de draagzak voor een ziekenhuisbezoek en dat ging prima.

7. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na twee weken ofzo liep ik er zelf weer mee

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké thx gewoon eens uitproberen dus

9. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Inderdaad gewoon wanneer je je goed voelt. Mijn vrouw droeg onze dochter 3 dagen na de keizersnede in de draagdoek in huis en na 8 dagen buiten.

Deel Deze Pagina