Zodra je weer op de been bent. Je mag niet zwaar tillen maar wel je eigen kindje. Ik droeg zelf na een dag of 4 toen ik weer thuis was lekker mn meisje in de doek. Ik liep in iedergeval in de kraamweek kleine stukjes buiten met meisje in de draagdoek. Het dragen vond ik na de keizersnede ook makkelijker als na mn gewone bevalling, toen had ik dat "gevoel van onderen" wat ik na de keizersnede niet had natuurlijk, toen was 't alleen wondpijn!
Volgens mij de eerste twee weken niet ivm openen van de wond, ( is bij mijn zus gebeurt), daarna ging alles ook makkelijk,gefeliciteerd met je zoon!
Zodra ik rechtop kon lopen heb ik de draagdoek gebruikt. Je voelt zelf wel of het lekker zit. Je kunt best een beetje schuiven met dat doek, zodat het niet op de wond drukt/ trekt.
Ik droeg mijn dochtertje 1 week na de keizersnede in de draagzak voor een ziekenhuisbezoek en dat ging prima.
Inderdaad gewoon wanneer je je goed voelt. Mijn vrouw droeg onze dochter 3 dagen na de keizersnede in de draagdoek in huis en na 8 dagen buiten.