Hallo, Wij willen graag een foto shoot laten maken met 35 weken met kaye op me buik en dan een mooie geboorte kaartje laten maken. Hebben jullie misschien leuke ideeen daarin? Me kerstkaartjes deed ik via vista print en die waren toen niet heel snel! Weet iemand misschien wel een goed bedrijf die zoiets uitprint en snel is? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes stef Edit moderator: topic verplaatst naar De Babyuitzet. Wil je erop letten waar je je topic plaatst?
vraag het eens na bij een drukker in de buurt hier in Heiloo zijn ze vrij snel met dat... het was dat we meer kaartjes wilde dus die moesten nog bij besteld worden maar anders waren ze de zelfde dag klaar...
Mijn schoonzusje heeft het via geboortepost.nl gedaan en is zeer tevreden over de snelle service en prijzen!
Mijn zus heeft ook goede ervaringen met geboortepost. De foto van mijn nichtje is mooi afgedrukt. Snelle service. Wij gaan waarschijnlijk onze kaartjes daar ook bestellen.
Wij hebben ons kaartje ook gemaakt op geboortepost.nl, was idd supersnel en de kaartjes waren echt mooi. Ook nette en snelle klantenservice. En je kan als je een beetje creatief bent echt iets maken dat niemand anders heeft