Geboorte kaartjes, bezoek welke tijden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sterre01, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Wij hadden ook het verzoekje om even te bellen erop gezet, wel zo handig, gelukkig deed iedereen dat braaf.
    Hier komt er waarschijnlijk niet nog eentje, maar zou dat wel zo zijn dan had ik ook willen nadenken over een subtiele hint dat mensen niet te lang blijven plakken, niet iedereen snapt dat kraambezoek niet de hele middag duurt en je ook wel kan blijven eten etc....

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Bezoek? Gezellig?
    Graag eerst even bellen.

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    En bezoek wat te lang bleef plakken zei ik gewoon dat wij nu naar boven gingen om te voeden/het tijd was om te gaan/baby nu rust moest hebben en wij ook, etc.

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Wij zetten erop: 'Bel, kom en bewonder', nu maar hopen dat men de hint oppikt om het in die volgorde te doen haah!
    Maar zie er geen probleem in, nog niet meegemaakt dat men onaangekondigd op de stoep stond(bij vrienden/ bekenden), en dan inderdaad denk ik lief maar duidelijk maken dat het op een ander moment(gepland :D) beter uitkomt.

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    oew goed topic, ik lees aandachtig mee!

6. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Bij de eerste wel erop gezet, vingertjes teentjes tellen graag eerst even bellen. Nu bij de tweede hebben we het weg gelaten, ik vind het eerlijk gezegd logisch dat je eerst even belt. Ik ga er vanuit dat degene die een kaartje krijgen dat ook vinden

7. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Wij hadden er op staan; een vriendelijk verzoekje, bel even voor een bezoekje.
    Diegene die langskwamen zonder belletje vantevoren hebben we gevraagd om eerst even te bellen en die kwamen er op dat moment dus ook gewoon niet in.

8. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij ontvangen graag s avonds bezoek, dan is mijn vriend ook thuis. Overdag werkt hij en daarnaast kunnen meer mensen s avonds komen, dus sneller van het bezoek af.
    Wij hebben op het kaartje inderdaad ook gezet dat ze eerst moesten bellen en dat heeft tot nu toe iedereen gedaan. Agenda ernaast en plannen maar!

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik zou echt geen tijden doen want je weet niet wanneer je kleintje komt en jij toe bent aan je rust.

Wij hadden wel tijden nou absolute don't de volgende keer

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij hadden er hier op staan, tussen 12.00 en 15.00 rusten wij en na 21.00, wel een leuk rijmpje, maar kan 'm zo gauw niet bedenken.
    En daarbij, wil je beschuit met muisjes komen eten? Laat het dan even weten...
    Hier op 1 keer na, nooit onaangekondigd bezoek gehad. Wel bezoek dat na de kraamweek soms wat langer bleef dan 21.00.

11. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Wij hadden ook geen tijden op het kaartje staan. Wel onze beide mobiele nummers. Ik was toch wel verbaasd over mensen die zomaar even langs kwamen...vaak ook nog mensen waar je eigenlijk niet zoveel mee hebt.
    Jammer genoeg zijn mijn man ik ik allebei niet zo assertief...volgende keer misschien toch maar wat duidelijker op het kaartje vermelden.

Deel Deze Pagina