Wie bezocht, 9 maanden beurs

Discussion in 'De babyuitzet' started by babyeindhoven, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyeindhoven

Dec 7, 2007
    38
    0
    0
    Eindhoven
    Wie van de dames (en heren) is er naar de negen maanden beurs geweest?

Wat was je indruk en heb je nog "leuke", apparte, nieuwe dingen gezien voor je (toekomstige) baby of heb je zelfs nog wat gekocht voor de babyuitzet?

Zelf hebben wij op de laatste dag een bezoekje gebracht aan de beurs.
    Wat was het er druk, komt uiteraard ook door de huishoud beurs.
    Voor ons was het eens leuk om te kijken hoe consumenten beurs is.

Wat ons bij aankomst (nog buiten opviel) is dat men behoorlijk "misbruik" maakt van de bezoekers. Parkeren was afhankelijk van waar je de auto wilde stallen niet echt goedkoop (13 of 20 euro) en dan was je nog niet binnen.
    Binnen werd veel goed gemaakt door de blije gezichten van de (toekomstige) moeders en ook vaak grootouders. Voor ons was er niet veel nieuws onder de zon. Vele produkten hadden wij reeds gezien vorig jaar in Koln.

Maar wij zijn zeer benieuwd hoe jullie zo'n beurs ervaren en of zin vol vinden.

Laat andere je ervaringen ook eens "horen.

Edit mod: Teken eens met je naam ipv met je bedrijfs naam!

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij zijn 14 februari savonds naar de negen maanden beurs gegaan.
    We waren er om 18:00 en waren heel erg blij om te zien dat het niet super druk was.

We hebben een klein rondje gelopen en bij de difrax stand een speentje en nijntje setje gekocht (stonden in het kortings boekje) ook hebben we een flessenset en magnetronsterilisator gekocht, verder vonden we het een klein beetje tegenvallen. Wel hebben we een 3d echo laten maken en dat vonden we echt helemaal geweldig, de vrouw die de echo maakte en de dvd insprak deed het ook erg leuk waardoor we een hele leuke herinnering hebben aan de kleine tijdens de zwangerschap.

Als wie de echo niet hadden laten maken hadden we de beurs niet gevonden wat we er van verwacht hadden. Dat neemt verder niet weg dat we er met zijn tweetjes een gezellige avond van hebben gemaakt.

Maar om nou te zeggen dat de beurs helemaal geweldig was en iedereen er echt volgend jaar naar toe moet nee. Wij zullen iniedergeval niet zo snel nog een keer gaan.

3. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij zijn de zaterdag geweest. We waren al voor 11 uur aanwezig en konden ergens in de buurt gratis parkeren. (Er stond wel een meter maar die gold niet in het weekend)
    Het was zo vroeg nog niet echt heel druk, we konden alles op ons gemak bekijken. We waren er wel redelijk snel doorheen omdat we vorig jaar al geweest waren, dus we hadden een hoop al gezien.
    We hebben niet echt veel gekocht. Wel bij SimplyColors 2 hele leuke shirts met opdruk besteld (beursaanbieding). Die hoop ik vandaag binnen te krijgen.

4. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    Ik heb me er weken op verheugd,maar vond het toch een beetje tegen vallen.
    We zijn op vrijdag 15 februarie geweest,en dan met een georganiseerde busreis!
    Dit heeft als voordeel dat je voor de deur eruit gezet word,je tussendoor af en toe spullen in de bus mag leggen,en je zelf niet zon end hoeft te rijden.

Heb veel rond gelopen daar,maar ga liever naar een babywinkel heen,want ik vond het persoonlijk te druk!

Hebben wel een echo laten doen,en dat heeft me dag helemaal goed gemaakt.Voor de rest vond ik het niet echt bijzonder,ga volgend jaar lekker weer alleen naar de huishoudbeurs.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben er vorig jaar geweest en vond het erg tegenvallen.... veeeel te duur voor hetgeen je krijgt. Entreekaartjes, parkeren en voor een flesje water betaal je ook zo 5 euro, echt te belachelijk voor woorden. Verder was er niet veel nieuws onder de zon en kregen we heel veel reclame mee voor in de papierbak.

Het was leuk om een keer meegemaakt te hebben maar voor mij was het niet voor herhaling vatbaar.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond het leuk :) ! Vooral de sfeer eigenlijk. Ik ben er wel achter dat als je honger of dorst hebt, dat je beter even naar de huishoudbeurs kan lopen , dan wat te kopen. Overigens hadden wij een flesje drinken bij ons.
    Verder hield ik er rekening mee dat het niet zo groot was (love en mariage beurs was redelijk vergelijkbaar, die was zelfs nog iets kleiner vond ik). En tja, dat het parkeren duur was: Dat is altijd bij de rai.
    Wij hebben voor 13 euro bij de arena geparkeerd en het was wel erg fijn geregeld. Zo bleef de bus niet te lang staan wachten, hij vertrok vrij snel (naar de beurs) en bij het weggaan ook weer. Verder werd er op de (grote) parkeerplaats bij het terugbrengen op 3 of 4 plaatsen gestopt, zodat je nooit ver naar je auto hoefde te lopen. Hoe simpel ook: Dat is toch wel erg prettig!

En de beurs en de standjes: Ik had meer kortingsbonnen verwacht, dus meer échte beurskorting op grotere artikelen eigenlijk. Wat ik bij de L&M beurs indertijd wel zag. Ik heb verder wel wat dingetjes gekocht: 2 dekentjes (cottonbaby) , woezel en pip tas, broek en een shirt (miss etam) basic setje kleding (kruidvat) , natusan pakketje voor de nacht voor 10 euro, daro blik voor 10 euro en het verzorgingsetje. Verder dus wel diverse dingen gratis gehad.
    De buikschildering had ik ook zeker later doen als ik verder in de zwangerschap was.
    Verder hadden we 2 dagen voor de beurs een kinderwagen gekocht van quinny, maar we twijfelde of we iets niet goed deden, of dat het kapot was, maar daarover kregen we goede uitleg bij de quinny stand, de pittstop vind ik overigens ook super! En oja, we hebben het wiegje dat we wilde bestellen op de beurs gezien, en hoewel het tegenviel dat we geen beurskorting kregen, bleek bij nader inzien, eenmaal thuis, op de site te staan dat je toch 15% beurskorting kreeg als je het juiste antwoord op de (redelijk gemakkelijke) vraag wist.
    Tja en verder... het was druk. In het begin wist ik niet waar ik moest beginnen, maar daarna was het erg leuk.
    En om 5 uur helemaal ;) toen het zo rustig was. Iedereen was hartstikke aardig enzo en ik vond de sfeer erg leuk en gezellig. Maar dus wel toen het ietsje rustiger was tegen het eind.

Wij zijn trouwens op woensdag de 13e geweest...

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Vond het 10 keer niks!
    Vorig jaar was ik nog zwanger, en ben ik met mijn moeder bij de huishoudbeurs geweest en dus ook bij de 9-maanden beurs. Sorry, maar vind die hele beurs werkelijk nergens op slaan! Kan weinig kopen, geen bijzondere dingen en helemaal niet extreem goedkoop! ja zwangerschapskleding!

Dit jaar ook naar de HB, en even langs de 9-maanden beurs, en vond er weer niks aan! hahahaha

Ik zou dus nooit entree betalen voor alleen de 9 maandenbeurs! Ben er echt geweest omdat ik naar de HB ging!

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik ben dit jaar voor de eerste keer geweest en ik had mijn auto bij mijn schoonzus geparkeerd en vandaaruit zijn we met de metro gegaan (2 haltes)

wij zijn donderdagavond gegaan 14 februari en moet zeggen qua drukte viel het mee maar ook wel met de spullen die ze verkochte heel veel dezelfde kleertjes dus heb geen kleertjes voor de baby gekocht

wel een mooi deken, luiertas, slaapzakje met papa's kanjer erop, zwitsal spullen en natusan spullen 2 paar leren schoentjes en wat gratis dingen gekregen

maar om te zeggen volgend jaar weer nou nee niet echt vond het wel leuk maar niet geweldig echt nieuwe spullen heb ik ook niet gezien eigenlijk

groetjes nathalie ;)

9. Niet meer actief

mmmm.... het viel me mee. Ik ben zondag de 17e geweest met mijn zus (mama van een zoon van 6). Ik denk dat het scheelde dat we er beide niet zo veel van verwachtten en we vooral een beetje lol wilden hebben. We hebben erg gelachen om de andere bezoekers (tja, mensen kijken is toch altijd leuk). Vonden dat er veel te weinig wordt weggegeven. De drukte viel me erg mee.
    Het Nijntje Pleintje vond ik schattig en de uitpufstand van Ohra was een aardig idee. Beetje erg jammer dat het daar vol zat met meegaande moeders, zussen, verveelde mannen etc.

De huishoudbeurs vonden wij helemaal niets (mag iemand ooit nog een keer aan me uitleggen waarom dat leuk is.. maar uh... nu even niet hoor) dus we hebben redelijk wat betaald voor alleen de 9 maanden beurs... prijzig (wel met het OV gekomen want het parkeren is bezopen).

Het valt me ook op hoe ontzettend veel onzin er verkocht wordt (en dat er ook nog mensen zijn die het kopen!) Maar goed, dat was dan wel weer grappig om naar te kijken.

Grote tip: meer plekken op de beurs om te kunnen zitten / uitblazen!

Dit was één keer en niet meer en ik raad het ook niet aan.

Pien

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Heel storend vind ik dit iedere keer, ik zie dit echt als een vorm van sluikreclame.
    En de leeftijd van 12 slaat ook nergens op!

Cellie.

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    daar ben ik het helemaal mee eens... de 12 berichten die ze geplaatste heeft, zijn ook allemaal enkel over produkten. het lijkt me toch niet dat je lid word van een forum enkel en alleen om mensen te voorzien van produktinformatie?

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ze zijn al gewaarschuwd.

13. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Als ik hier de reacties lees over de 9 maanden beurs. Dan ben ik blij dat ik niet gegaan ben. Ik vermoede al dat t zo iets zou zijn maar mn vriend die had zoiets van misschien is t wel leuk....nou nee dus...duidelijk.

14. HammyQ

HammyQ Actief lid

Jun 8, 2007
    115
    0
    0
    Ben vorig jaar geweest maar was niet veel soeps. Je loopt daar als zwangere maar als je nog nauwelijks een buikje had dan kreeg je ook geen gratis dingen uitgereikt. Je zag ze gewoon kijken (oordelen) welzwanger/nietzwanger :confused: .

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, maar of dat zo verkeerd is? Als het andersom is zijn mensen ook zwaar beledigd denk ik... als ze denken dat je zwanger bent terwijl je het niet bent en op de beurs bent met een vriendin (die dan net even niet bij je in de buurt staat) . Dus zo slecht is dat nog niet. Ik ken juist ook de andere verhalen, van meiden die niet zwanger zijn ;) maar wel doen alsof, om de spulletjes te krijgen. En die krijgen het dan wel hoor!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Tja opzich was het wel leuk hoor, voor een uurtje hihi
    Niks bijzonders gekocht eigelijk
    Gratis dingen, waar?

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

dit hebben mijn schoonzusje en ik dus meegemaakt mijn schoonzus kreeg dus ook allemaal gratis spullen omdat ze dachten dat ze zwanger was :) :), maar aan de andere kant vind ik dat ze niet moeten gaan gissen en gokken zwanger of niet vind dat iedereen hetzelfde bedrag betaald om binnen te komen moet dus ook dezelfde behandeling krijgen en of ze nou zwanger zijn of niet maakt niet uit, misschien zijn ze er wel mee bezig of kennen ze iemand die pas bevallen is de prijs liegt er niet om

groetjes nathalie ;)

18. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    is ook wel zo, maar er zijn natuurlijk ook een hoop bezoekers van de huishoudbeurs die gewoon even komen nieuwsgierigen. Dat 'babyspul' vinden veel mensen wel leuk. Waarom weggeven aan mensen die het later misschien gewoon wegdoen? Ik denk ook niet dat het gissen of gokken is of mensen zwanger zijn, maar gissen of gokken of mensen geinteresseerd zijn in hun producten en dingetjes.

Share This Page