geboorte kaartjes

Discussion in 'De bevalling' started by enneloe, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enneloe

enneloe Nieuw lid

Mar 16, 2009
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben pas geboren van een heel mooi meisje. Ze heet Marit en ik ben zo gelukkig met haar. Ik vind het altijd zo fijn dat mensen aan mij denken en mij feliciteren met een kaartje. Het hele huis hangt er vol mee en iedere keer als ik naar deze kaartjes kijk, ben ik er weer helemaal vol van. Hebben jullie dat ook, of is dit abnormaal?

Groetjes,

Anneloes

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ben je zelf al bevallen? In een ander topic zeg je dat je 18 weken zwanger bent? Of begrijp ik het niet goed?

3. enneloe

enneloe Nieuw lid

Mar 16, 2009
    3
    0
    0
    Het komt misschien verwarrend over, maar ik deel een gebruikersnaam met mijn vriendin

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh vandaar, ik begreep t al niet ;), haha

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ja, ikzelf ben nog niet bevallen en heb die kaartjes nog niet enzo maar ik begrijp maar altijd goed dat je je er zo bij voelt! Ik ben er nu al zo vol van als mensen me vragen hoe het met de zwangerschap gaat en dat ze er allemaal naar uitkijken! En dan al die mensen die je zoo steunen...Nu heb ik pas de geboortekaartjes, babyborrel-kaartjes en suikerbonen helemaaaal zelf gemaakt en dat was gewoon een zalig gevoel om dat allemaal zo klaar te maken....Omdat het einde nu in zicht is, vind ik alles eens zo spannend en kan niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb, dat de mensen mij komen bezoeken in het ziekenhuis en thuis...En ik kijk zelfs al uit naar de babyborrel! :) Kan er echt niet meer op wachten* En dan nog het mooie weer dat er aan komt geeft je extra moed om nog zoveel klaar te maken voor de kleine en het huisje beetje op orde te maken :D

Share This Page