deze topic is vast al vaak aangemaakt maar ik heb een specifieke vraag. nu zijn we 36 weekjes zwanger en ik heb een voorbeeldige zwangerschap gehad. wel de bekende kwaaltjes maar dat neemt niet weg hoe ontzettend blij ik ben met ons kleine wondertje. Nu het volgende... aangezien we allebij uit een grote familie afkomstig zijn willen we graag geboorte kaartjes versturen. Ook naar onze vrienden en kenissen lijkt me het gewoon leuk om een kaartje te sturen. want we zijn natuurlijk apentrots op ons kindje! nu zag ik pas geleden! (helaas is deze al weer weggehaald) bij de VK op de wachtkamer een heel uniek geboorte kaartje. Namelijk een heel lief klein iniminie rompertje! zo 1 die noooit bij een kindje zou passen meer in de vorm van een pop! deze was al geboorte kaartje verstuurd en nu kan ik nergens op internet deze vorm van kaartjes vinden! en nee het was geen papieren kaartje maar echt een rompertje een kleintje van stof!! ik vond deze zo leuk en wilde wel eens meer over dit rompertje weten! wel heb ik mini tshirtjes gevonden maar die vond ik dan weer niet leuk natuurlijk!! heeft iemand enig idee waar ik deze rompertjes kan vinden.... of misschien leuke unieke suggesties voor een geboorte kaart Thanks ladies!! en voor alle onder ons met de laatste loodjes veel succes
www.buskaartje.nl die van die unieke, geen rompertjes maar wel T-shirts, jurkjes ed. Heb die waar jij naar vraagt wel eens gezien op internet, maar weet niet meer waar.... Het is ook al ruim een jaar geleden dat ik een kaartjes speurtocht deed....
Heb deze voor je gevonden, ik heb alleen geen idee of ze hem ook in de jongetjes variant hebben! Babygirl minirompertje | Kaartjes Babygirl | Babyisgeboren.nl edit: ik zie nu dat ze ook allerlei dingetjes hebben voor jongetjes..
ik heb ze gewoon zelf genaaid (50 stuks), maar goed daar heb je inmiddels geen tijd meer voor LOL, maar dat was meer een pakje ipv rompertje.