Nu dit weer.... ik word er echt helemaal gek van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even spuien hoor. Mijn hormonen functioneren nu echt op een toppunt. Ik ben helemaal op. Moet zo naar de gynaecoloog voor een afspraak om inleiding te bespreken. Stiekem hoop ik dat het morgen kan. De afgelopen weken zijn er steeds dingen geweest waardoor het is uitgesteld. Eerst had ik 5 koortslip blaasjes, toen kreeg ik griep samen met dochter en ouders. Toen dat genezen was kreeg mijn man een ontsteking aan zn vinger. Nu met ab kuur bijna weg. Nu heeft mn moeder sinds vorige week weer een koortslip. Ze zegt dat het niet meer besmettelijk is. Alleen dat er met afdrogen nog een wondje open gaat.
    Ik geloof het allemaal wel en ik weet ook wel dat ik niet overal grip op heb.
    Maar moet ik hiervoor de inleiding uitstellen naar volgende week? Misschien komt de baby wel vanzelf t weekend. Dan heb ik er geen invloed op. Maar ik wil niks liever dan bevallen. Alleen door die stomme koortslip van mn moeder die volgens haar allang niet meer besmettelijk is, ben ik weer helemaal uit het veld geslagen. Ik ben helemaal klaar. Ik wil gewoon bevallen en niks meer of minder.

Sorry voor mijn klaagzang.

Groetjes

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mijn man kreeg kort na ik bevallen was een koortslip
    Gewoon goed handen wassen en je moeder moet je kindje geen kusjes ofzo geven dan is er niks aan de hand...

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net terug uit het ziekenhuis. Word dit weekend ingeleid. Zouden jullie het vanwege die koortslip uitstellen?

4. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Nee natuurlijk niet. Straks komt de baby uit zichzelf, zoals je zelf al zei. Dan kan je het ook niet voorkomen.

Handenhygiëne is gewoon heel erg belangrijk en geen kusjes geven. Je zit er volgens mij al aardig door, laat het dan niet nog verder oplopen. Niet meer verder uitstellen.

5. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik ben echt helemaal op inderdaad

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Idd gewoon door laten gaan hoor. Dat met die koortsuitslag komt wel goed. Zorg nou eerst maar voor jezelf!!

7. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd. Dat is zeker zo. Ben echt op van de zenuwen

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Gezonde zenuwen meid, komt helemaal goed!! Neem nu nog lekker je rust. Heel veel succes voor van het weekend. Wanneer moet je je melden?

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen avond om half 8 voor de gel. Zaterdag inleiden. Bedankt voor je lieve reactie

10. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Komt goed 🍀🍀🍀🍀

11. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Wat fijn succes ik duim voor je dat het voorspoedig verloopt en hoop snel ook te mogen

12. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik hoop voor jou dat je ook snel bevalt!

Deel Deze Pagina