hallo,ik wil vragen of jullie mee willen denken voor een leuke jongensnaam. Een meiden naam waren we zo uit,maar de jongen pffff We willen een korte niet veel horende naam.en het mag niet eindigen op een o. gezien dat de laatste letter van onze achternaam is. Ik ben echt helemaal inspiratie loos.... dus laat jullie bevindingen maar horen liefs
scott en duke. je hoort ze niet en moet eerlijk zeggen dat we er zelf erg veel leuke reacties op gekregen hebben. (duke uitsprekend als duuk) succes joyce
thanks voor jullie reacties,ik vind het zo moeilijk. Zoek een naam waarbij ik meteen het gevoel heb JAAAAA maar er zitten zeker een paar leuke tussen,als je er nog meer weet...
Tim Finn Lars Thijmen Stijn Luca Oh lees nu dat je aparte namen zoekt en deze vind je denk ik niet apart he?
vind zelf kick een hele mooie aparte naam die je niet veel hoort. Maar wij vonden een jongensnaam ook erg moeilijk. Oja en zen is ook wel mooi en apart. Maar tja smaken verschillen he... succes gr.rensje
Hoi brabants meisje, Misschien kun je ons een beetje op weg helpen... zo is het wel erg prijsschieten.. - hou je van korte of lange namen? - Engelse / buitenlandse namen of juist Nederlands? - makkelijk uit te spreken of een bijzondere spelling? - Wat is je meisjesnaam? (Dat zegt namelijk ook al veel) Kijk, ik vind Reginald een aparte naam (niet mooi, maar wel apart) maar ik vind Roef ook een aparte naam (apart en leuk) maar er zit wel een wereld van verschil tussen die twee! Mijn zoontje heet trouwens Kick (is officieel een koosvariant van Cornelis) en ik vind de naam niet zo heel apart maar hij komt niet zo vaak voor. Ook dat is een kwestie van definitie. Als je iets meer info kunt geven dan krijg je vast veel goeie suggesties hier!
cygnet je hebt gelijk... ik vind het zo moeilijk maar wij zoeken een korte naam.engels of buitenlands maakt niet zoveel uit,als het maar geen echte hollandse namen zijn. Ik heet zelf Gwenn en daar vind ik een hollandse naam niet bij passsen. Als meisjes naam hebben we een Franse naam. Misschien dat daar iets tussen zit.? Ik vind Kick overigens ook een gave naam!!!! Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen liefs
leuke aparte namen lady's op deze toer bedoel ik het.Er zit zeker wat tussen maar nog niet het WOW gevoel
Wij hebben ons zoontje Tyas genoemd. Ook een naam die bijna niet voorkomt en we krijgen er heel veel leuke reacties op! Tyas betekend "brenger van het licht" Aangezien onze dochter Luna (Maan) heeft past het ook wel leuk bij elkaar.