Zoals de titel het al zegt: waar kan ik veel voor weinig halen We zijn er nog niet helemaal uit, maar het wordt of een bugaboo of een quinny en daarnaast willen we sowieso een stoel van bloom hebben. Verder natuurlijk de box en de gebruikelijke dingen, kinderkamer wordt geregeld. Waar kan ik dit het beste halen? Iemand tips / ervaringen?
Hi, Heb hier eens gelezen dat Duitse babyzaken goedkoop schijnen te zijn..... (?) Hier in Nederland zou ik het zo niet weten... of in iedergeval... het scheelt allemaal wel, maar dan moet je goed de aanbiedingen in de gaten houden... want bij de ene is dit duurder, bij de andere weer wat anders.... Prenatal heeft soms actiedagen, wat veel kan schelen... daar krijg je mail van als je die opgegeven hebt met het opvragen van de blije doos...
Ik dacht babypark... Als je naar de site "kieskeurig" gaat en je gaat via een bep. kinderwagen naar prijzen, dan staat babypark meestal bovenaan als goedkoopste.
Zou dat niet komen omdat ze gesponsorde links hebben? Er staan nl alleen prijzen bij van babypark.nl en kinderstoeltje.nl
Ja, opletten bij Prenatal, die mamamazzeldagen schelen lekker, al doet Bugaboo daar niet aan mee. Verder kun je overal onderhandelen over de prijs. Wij kregen de wagen goedkoper bij Babypark dan bij Babydump. Dan kan ik hem wel bij Babydump weer halen voor dezelfde prijs, want die hebben zo'n laagste prijsgarantie, maar spullen op bestelling hoef ik niet van Babydump, teveel slechte ervaringen over levering etc. gelezen.
Ik vind marktplaats ook een hele goedkope babywinkel ! Als je goed zoekt, kom je een heleboel goede spullen tegen. Zelf hebben wij een quinny (speedy) kinderwagen voor 250 euro gekocht. Deze mensen hadden hem alleen maar gebruikt voor een oppaskindje. Volgens mij hadden ze er niet eens buiten mee gewandeld, want de rubbere pinnetjes op de banden zitten er nog op! Ik vind babypark trouwens duurder dan baby-dump......
Ik denk BabyDump, en ik heb daar mijn kamer, box en kinderwagen vandaan.........allemaal perfect geregeld!
Ik weet niet, volgens mij is het een onhafhankelijke site.... Ik weet wel dat ik voor de Mutsy Slider echt goedkoop uit was bij babyplanet en deze prijs nog nergens goedkoper ben tegengekomen.
Ik heb voor mezelf gekeken of ik beter naar babypark of babydump kon gaan. Bij babypark heb je staffelkorting. Als je daar voor diverse dingen tegelijk kunt slagen (ofwel als je toch al van plan bent daar bijv. het kamertje en de kinderwagen te halen) ben je daar in z'n totaal goedkoper uit. Als je voor meer dan 2000,- koopt krijg je daar 15% korting die dan voor alles geldt. Je bent voor de 'kleinere' dingen zoals matrasje, badjes etc daar dan ook direct goedkoper uit. Voor mij was het in ieder geval goedkoper om te proviteren van 15% korting op alles dan alle losse acties van bijv. babydump af te wachten.
Babydump heeft tot aan de geboorte van je kind de laagste prijs garantie. Dus als je nu een wagen koopt, en in december is deze ergens anders goedkoper, krijg je het verschil terug, ook al heb je de wagen al lang en breed in huis.
ik heb de bugaboo besteld bij prenetal. ze doen neregsn aan mee maar je moet gewoon onderhandelen. ik heb er gratis maxi-cosi adapters bijgekregen en een voetenzak. dus dat is toch weer 140 euro! je kan ook 10% in waardebonnen krijgen bij de prenetal! (dit is altijd zo!)
Alleen zijn de kleine lettertjes hierin wel link. Het gaat namelijk om dezelfde uitvoering, met dezelfde aanbiedingsvoorwaarden etc. etc. Ik heb mijn kamertje bij Baby Anco vandaan, daar kreeg ik korting. Hetzelfde kamertje kost bij Babydump in totaal een paar honderd euro meer, maar omdat de voorwaarden anders zijn valt het niet onder de laagste prijsgarantie. Goed prijzen vergelijken is toch altijd nog het best. Mijn maxi-cosi heb ik wel bij Babydump gehaald, scheelde 60 euro met de Prenatal!
prenetal adverteerd er niet mee maar hebben ook laagste prijs garantie, heb ik de cosi vandaan voor de prijs van de babydump
onze bugabpp hebben wij voor e. 850 incl aanvullende bekleding gekocht bij de babymax in veenendaal. kregen er een maxicosi van e. 140 gratis bij. omdat wij al een mc hadden, mochten we voor dat bedrag voetenzak en parasol erbij nemen!
Ja, sommige dingen zijn bij Babymax best goedkoop. Zo heb ik daar gewoon los een maxicosi cabriofix gehaald voor 99 Euro. Was gewoon het nieuwste model met de nieuwste motiefjes op de stof.