spannend: as woensdag ingeleid ivm groeivertraging: wie heeft ervaring?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Annemeis, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi,

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik woensdag ingeleid word (Sneek) De baby loopt met het buikje 3 weken achter in groei doordat placenta niet goed werkt. Buiten de baarmoeder zal het waarsch veel beter gaan.

Maandag moet ik voor een inwendig onderzoek en woensdag om half acht s morgens me melden voor het inleiden. Ben dan 37+5.

Nu hoor ik wel eens dat het erg lang kan duren, dat inleiden. Weet iemand of ze bijvoorbeeld maandag al iets van gel geven of strippen ofzo? Of beginnen ze daar allemaal woensdag pas mee?

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Wat spannend allemaal! Ik denk dat de kans bestaat dat ze proberen te strippen maandag. Maar daarvoor ben je wel wat ontsluiting nodig..ik denk niet dat ze al met gel beginnen. Dat hoort echt bij de inleiding.

3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Thnx, bij dat strippen maken ze toch de vliezen los van de baarmoederwand? Moet je dan maandverband meenemen voor de zekerheid? Lijkt mij dat je dan miss wel het een en ander verliest als je gestript bent...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Spannend!

Als je ontsluiting hebt, dan kunnen ze strippen. Dat is wel een rot gevoel, en daarna een maandverbandje in inderdaad want er kan een en ander loskomen. Verder heb ik geen ervaring met een geplande inleiding, ik ben ingeleid met wee opwekkers omdat mn vliezen gescheurd waren.

Deel Deze Pagina