geboorte TENS

Discussion in 'Diversen en verzamel verkoop' started by snoetetoet, Aug 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #1 snoetetoet, Aug 16, 2011
    Last edited: Aug 16, 2011
    "De Geboortehulp is een portable TENS apparaatje dat tijdens de geboorte van een baby de weeënpijn bij de moeder effectief kan onderdrukken. Deze geboorte ondersteunende TENS is een pijnassistent die bevallingen minder pijnlijk maakt. Een handschakelaar zorgt voor snelle, extra pijndemping tijdens de weeën."

ik heb deze gebruikt tijdens mijn bevalling en vond het ideaal! ik kon er goed de weeen mee opvangen tot aan 7-8 cm ontsluiting waardoor het "scherpe randje" er van af ging. hij is eenvoudig in het gebruik en ook de silliconen plakkers zijn makkelijk te plaatsen op de rug. de sterkte van de prikkel is heel makkelijk te regelen dmv draaiknopje

nieuwprijs is 79,-

ik bied hem aan voor €30,- + €6,75 verzendkosten
    bij interesse graag een pb
    View attachment 175452

2. MiekeKeijzers

MiekeKeijzers Nieuw lid

Aug 31, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Snoetetoet,
    Ik heb interesse in de tens die je in de aanbieding hebt. Ik heb het vermoeden dat een pb een persoonlijk bericht is maar ik moet eerlijk zeggen dat ik speciaal voor jouw aanbieding me op dit forum geregistreerd heb en zo dus niet weet een pb'tje te maken... Hopelijk komt dit ook goed bij je aan.
    Zou je contact met me op willen nemen via mieke_keijzers@hotmail.com Alvast bedankt!
    Hartelijke groet,
    Mieke

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    sorry mieke,

hij is verkocht! ik heb je ook een Persoonlijk Bericht verstuurd en gevraagd of deze gesloten mag worden

Share This Page