Hoe groot is de Stokke kinderwagen ingeklapt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kiet, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hooiiii Meiden,

ik vroeg me af hoe groot de stokke kinderwagen nog is als deze is ingeklapt? je hoeft toch geen mega grote auto te hebben om de kinderwagen kwijt te kunnen?

2. Emme

Emme Niet meer actief

Heb het even voor je nagekeken en hij is ingeklapt 108 x 45 x 57 cm. Niet echt klein dus, maar in onze Peugeot 307 past hij makkelijk.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vergeet niet dat de reiswieg ook nog in je kofferbak moet kunnen he :D Die was ik dus vergeten te 'passen'. Moet mn hoedenplank (zo heet dat ding toch..) weghalen :p

4. Wij hebben maar een station gekocht omdat de stokke ingeklapt niet makkelijk in de auto pastte.. hij is niet echt compact!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als je een compacte wagen wilt, dan zou ik kiezen voor de bugaboo.
    Die is volgens mij het kleinst in te klappen.

6. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik heb ook een bank plat van mijn subaru. Hij past op letterlijk 1 cm na niet in de kofferbak..... Daarentegen is hij wel heel smal, dus ik kan er nog vanalles naast leggen.

7. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ik vind de bugaboo geen fijne wagen de bak is veels te laag.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Stokke is ERG lang! Hij past bij weinig auto's in de kofferbak, om die reden hebben wij hem verkocht! Je kunt bij bijv babydump testen hoe die in je auto past. Wij hebben een kleine auto en de quinny buzz is ook zeer klein in te klappen

Deel Deze Pagina