Geboorte van Joey op moederdag, 14 mei 2006.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jeanet, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanet

Jeanet Actief lid

10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    's Middag ben ik op de fiets weg geweest en rond 17.30u waren we weer thuis, het was nog mooi weer dus de BBQ ging aan, in mijn buik ging het wat rommelen, ongi gevoel, dacht meteen dat het beter was om maar niet meer te fietsen, na de BBQ, alles opgeruimd en om 21.00u wat foto's met mijn zoon van 6 gemaakt en ik heb hem in bed gelegd met de mededeling dat ik buikpijn had en dat er misschien nu wel heel snel een baby zou komen. Hij is meteen in slaap gevallen...
    Ik ben naar beneden gegaan en toen kwamen de weeen regelmatiger, ik dacht dat het voorweeen waren en dat het nog wel even zou duren(uren of dagen) iki kreeg vanaf 21.30u lichte rugweeen en ben tegen een muur aan gaan staan dusdanig dat ik nog tv kon kijken.
    De weeen kwamen tot 23.30u om de 5 minuten en soms vaker....maar volgens mij nog niet hevig genoeg........om 00.00u toch maar de VK gebeld omdat dat op de kaart stond , 1uur lang om de 5 min weeen dan VK bellen, om 00.15u was zij er en bij toucheren had ik al 5 cm ontsluiting, bij de volgende wee was het al 6 cm( 1cm per wee ipv 1 cm per uur....hihihihi), omdat rugweeen in bed niet zijn op te vangen ben ik snel weer gaan staan.....om 00.53 braken mijn vliezen en kreeg ik persdrang ben meteen gaan liggen en om 00.56u was Joey geboren, hij was eerst blauw maar trok meteen bij....APGAR 9 en 10.
    Voor mij geen hechtingen, was niet ingeknipt/ingescheurt.
    De kraamhulp was te laat, de placenta was ook al geboren, ze was 15 min ervoor gebeld(woont aan de andere kant van het dorp) en was toch zo snel als ze kon gekomen.
    Het laatste 1/2 uur had ik wel de hevige pijn die bij de bevalling hoort, maar slecht heb ik het niet gehad, het was een makkie, ik wens eigenlijk iedereen zo'n bevalling toe maar je hebt het niet voor het kiezen.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ook maar hopen op dat dan!!!

Wel prettige ervaring gehad dus met je bevalling ;)

Superrr hoor!

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Fijn dat het zo snel is gegaan!!! Ik hoop dat ik je het na mag doen!

xxx marijke

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    fijn dat de bevalling meeviel!

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Dat klinkt als een superbevalling!! Ik denk dat iedereen voor zo,n bevalling zou willen gaan!! En helemaal fijn dat je niet ingescheurt of geknipt bent! Dat vind ik toch wel het meest vervelende aan een bevalling daar zat ik zooo lang mee!!
    Groetjes Carry

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wouw, mag ik ergens tekenen voor zo'n bevalling?? Echt goed zeg.

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Superbevalling zeg!

8. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat een superbevaling!!!!

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou dat klinkt echt als een superbevalling...
    Hopelijk heb ik ook zoveel geluk...hihihihi...

10. Das leuk dat de bevalling zo meeviel
    En niks geknipt of gescheurt ..
    das allemaal goed hè

Deel Deze Pagina