Geboorte van Nilo

Discussie in 'Geboren' gestart door Patricia01, 3 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zal even mijn bevallingsverhaal vertellen :)

Nou zoals jullie weten moesten wij ons maandag 23 juni om 07.00 melden bij de verloskamers. Gelijk aan de CTG gegaan, en om 07.30 werd de eerste pil ingebracht..halfuurtje plat blijven liggen en toen mochten we gaan wandelen. 4 uur later weer melden bij de verloskamer, halfuurtje CTG en weer een pil..de dag duurde zoooo vreselijk lang op deze manier! Tussen de tweede en derde pil kreeg ik langzaam aan een lage rugpijn maar ik moest blijven lopen, dus hup naar buiten..en rondjes om het ziekenhuis waggelen. Om 17.00 uur kreeg ik weer een CTG en om 17.45 werd de derde pil ingebracht en werd ik nog een keer gestript..want er was nog steeds GEEN vordering.!
    Uiteindelijk om 18.00 uur met godgratie naar mijn schoonouders gegaan om wat te eten en even mijn gezicht aan Björn te laten zien want die dacht dat zijn broertje er al was :( zo sneu!
    Na het eten het ziekenhuis gebeld of ik terug moest komen want buiten de rugpijn en weeige benen had ik geen nieuws. Ik mocht eventueel thuis slapen en mij dinsdagmorgen om 07.00 uur weer melden voor een nieuwe dag. Als ik heftige weeen zou krijgen of mijn vruchtwater zou breken moest ik gelijk terugkomen..zo gezegd zo gedaan.
    Ik wilde Björn nog mee naar huis nemen, maar mijn schoonmoeder had zon raar gevoel dus die bood aan Björn nog een nachtje op te vangen.
    Rond 23.00 had ik weeen om de 3 min, en kon ik geen andere houding aannemen dan over het keukenblad te hangen...mijn hemel, die rugweeen :confused:
    Manuel de verloskamers gebeld, en moesten gelijk komen.
    Eenmaal weer geinstalleerd op de verloskamers moesten we nog even wachten omdat er nog 2 aan het bevallen waren die volledige ontsluiting hadden dus de ass. gyn, de gyn. en de zusters rende van kamer naar kamer. Om 23.45 kwamen ze mij toucheren en ik had eindelijk de 3 cm ontsluiting, en werden mijn vliezen gebroken tijdens een wee (niets van gemerkt) behalve dat er een grote golf warm water over het bed verspreiden. En toen was het raak..ik kwam in een vreselijke weeenstorm terecht en had binnen no time 6 cm ontsluiting en dus geen tijd meer voor een ruggeprik! Ik kreeg een injectie om de scherpe kanten eraf te halen, maar dat duurde zooo lang voordat ik verandering voelde!
    Met 9 cm kreeg ik ontzettende persdrang, maar mijn zuurstofgehalte zakte angstaanjagend en ook die van Nilo, twee keer ging ik out op het verlosbed en hoorde ik ver op de achtergrond mijn naam roepen..mijn weeen waren te sterk en te snel om voor ons twee op adem te komen. Dus moest ik 6 persweeen wegpuffen met een zuurstofmasker op :confused: dat was heavy, en ik bleef maar die masker van mijn gezicht afslaan!
    Toen ik gilde dat ik hem niet meer kon tegenhouden zei de gyn: NU moet je je zoooo boosmaken en flink persen want hij heeft het benauwd.
    Nou dat was niet aan dovenmansoren gericht, ik perste of mijn leven ervanaf hing...en ik lanceerde Nilo met hoofd en schouders zo in de handen van de gyn. :confused:
    Terwijl de gyn en de zuster riepen dat ik moest puffen, slaakte ik een gil van schrik en Manuel zat net ogen zo groot als schoteltjes naast mij! :)
    Ondanks de lancering van Nilo, ben ik er goed vanaf gekomen..geen knip en geen hechtingen!
    Om 01.28 uur werden wij de vreselijk trotse ouders van Nilo!

Al met al had ik een heftige bevalling van totaal 1,48 uur gehad, 4 dagen lang nare naweeen..maar we hebben een prachtig klein wondertje ervoor teruggekregen!

2. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie mannetje

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :D

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    van harte!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    GEFELICITEERD! lekker genieten nu van je kleine kanjer!

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb je natuurlijk al gefeliciteerd bij de juli-mama's, maar nog maar een keertje!
    Van harte met jullie mooie, mannetje Nilo!

Liefs Mirre

7. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    gefeliciteerd met jullie mannentje.
    geniet er lekker van.

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat.

geniet er van.

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Gefeliciteerd! (mijn man heet Milo hihi)

10. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    He wijffie van harte gefeliciteerd met je mannetje. Fijn dat alles goed is gegaan en je lekker aan het genieten bent.

Kuss Ivan

P.s. Zie mijn banner hihi! Weet niet of je het al wist...

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gefeliciteerd Patries, je hebt het niet cadeau gekregen!
    geniet lekker van je mannetje.

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoontje :D

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Veel geluk en gefeliciteerd...