Vriend van mij heeft binnenkort haar babyshower. Nu had ze een lijstje gemaakt met wat ze leuk vond/nog nodig heeft. Nu heb ik gekozen om een voedingskussen te geven. Maar wat er nog bij? En geven jullie als je op kraamvisite komt dan ook nog wat? Voor als de baby geboren is heb ik al setje kleding voor als hij wat ouder is. En ga nog een iets bestellen (weet nog niet precies wat) met zijn naam er op. Plus nog mandje of koffertje met shampoo/douchgel/oli. Zouden jullie nog wat voor de mama zelf er bij doen voor de laatste weken zo ja wat? Moet met de prijs ook niet te gek worden natuurlijk.
Ik kreeg thee (ben ik gek op) dat vond ik wel leuk. En een vriendin zo'n mini flesje licor 43 en blikje sinaasappelsap. Vond ik ook grappig.
En mijn kind kreeg een konijn van happy horse met zijn naam op het oor en een badjas met zijn naam erop.
Ik vind ook dat je veel geeft . Wij doen hier altijd 10 euro per persoon en iedereen maakt iets voor een high tea. Voor die 10 euro wordt versiering gekocht en cadeautjes. In de trant van een rompertje, knuffeltje, zwitsal of andere bad producten en dat soort dingen. Bij ons is een babyshower ook geheim, dus je kan geen lijstje maken met wat je wilt hebben ofzo. Het is een verrassing wanneer het is.
Ik zou het zo laten. Je geeft al meer als voldoende. Veel zelfs. Ik heb nooit zo.veel.gekregen van vrienden. Gewoon 1 ding. Vind ik ook meer als normaal.