?? nog geen 10 euro denk ik.. slingers, ballonnen en een grote raamsticker met haar naam erin. De slingers hebben we niet eens opgehangen, haha
Raamsticker was het duurst. Kostte 15 euro. Ik denk voor totaal 5 euro tot 7.50 aan slingers en ballonnen. Het geboortebord krijgen we van mijn schoonouders.
Niks. Er is versierd door mijn broertje en zn toenmalige vriendin en de 3 borden waren van vrienden en familie.
pff, hoeveel weet ik niet meer, maar zal vast niet veel zijn. Ik heb letters uit roze papier geknipt en op rompertjes geplakt. (had ook een blauw setje liggen en verder balonnen en slingers. Omdat ik niet wist wat het zou worden had ik alles roze en blauw, maar het kostte vrij weinig.
Slingers en touw/paperclips voor de geboortekaartjes hebben we zelf gekocht. Dat was nog een 10 Euro. Bij ons in de vriendengroep is het traditie dat de vrienden het huis versieren! We hebben dat sinds de eerste kleine spruit is geboren gedaan, en dat is vaste prik geworden. Bij ons hadden ze zo'n grote, lucht gevulde baby met generator naast het huis gezet! (erg leuk maar dat ding maakte me toch een kabaal)! Die hebben we niet lang aan gehad, want je kon het horen op de babykamer (kun je huren). Verder hadden ze zo'n tegen-het-raam-aangevlogen-ooievaar tegen het voorraam aangeplakt, en de kop dan aan de binnenkant (kun je ook huren / kost ongeveer 15 Euro). En er hing een groot spandoek aan de voorkant van ons huis met daarop een zeer leuke tekst.
ik denk een 20 euro. een raam ooievaar hebben we nog van fynn die hebben we toch gekocht bij de groot handel. ik heb verder een spandoekje met haar naam. vlaggetjes en ballonnen en hoera een meisje voor buiten verder nog een plastic ooievaartje voor op de deur. geboortebord krijgen we. voor binnen hebben we 2 slingers en een een hoera een meisje ding. vind het altijd er gezellig staan hahaha
Denk rond de 10 euro.. Ergens op internet een pakket besteld, met daarin een zakje ballonnen, 3/4 vlaggenlijnen, crepepapieren feestlijn en een grote vlag. Bezorgd de dag na de bevalling, besteld 2 dagen ervoor, met 40+6
bij de eerste echt maar een paar euro haha paar slingers en ballonen en de naam op luiers geschreven en voor het raam gedaan. nu hebben we een raamsticker en een slinger, moet eigenlijk nog om een soort van touw dingetje voor de geboortekaartjes maar weet mn god niet waar je dat nou kan halen hahaha
Je zou gewoon lint kunnen nemen wat je op een cadeautje doet.... Dat zou mijn oplossing zijn. Mijn moeder gebruikt dat al jaren om de kerstkaarten op te hangen.