Hallo meiden! Ik heb nergens anders dit onderwerp kunnen vinden, dus toch maar besloten om een topic te openen..... Wat hebben jullie voor geboorte aankondiging buiten aan huis? Ik heb een vlag laten maken bij een lokale ondernemer, maar hij is echt niet mooi...... Bij mijn eerste zoon had ik ook een vlag, echt prachtig, maar de dame die hem toen gemaakt heeft is momenteel herstellende van een ongeluk. ( PumpelKids kraamkado's - Leuke en orginele handgemaakte kraamkado's ) Hebben jullie suggesties/ideeën? Misschien ook foto's? Misschien ook niet onbelangrijk: ik heb nog 2 weken...
Iemand anders heeft hem voor mij gemaakt... Ik heb op dit moment dit hangen. Foto is van google, het principe is hetzelfde. Ik heb alleen zijn naam nog op een stuk hout staan.
Ik heb een ooievaar liggen. Die heeft bij beide jongens gehangen. En vlaggetjes in en om het huis en ballonnen.
Hier stond een paar weken voor de geboorte een nest in de tuin voor de ooievaar met de tekst "hier landen". Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis stond de ooievaar op het nest en hing er een bordje met de naam aan. Dit had mijn familie gedaan. Verder hingen er blauwe vlaggetjes en ballonnen en vrienden van ons hadden een waslijn gemaakt met rompers met daarop de letters van de naam.
Wij hadden twee ooievaars op het raam (die er 'doorheen' gevlogen zijn) en mn man had een groot geboortebord geregeld en in de voortuin gezet.
Ik heb zelf een geboortekrans gemaakt voor op de voordeur ( op Pinterest kun je hele leuke ideeën opdoen ) en dan was ik van plan nog wat leuke ballonnen op te blazen en een slinger op het raam te plakken met 'hoera een jongen'.
Wij hadden een raamsticker met ooievaar/hoera een meisje/ naam baby. vlaggetjes, ballonnen en een opblaasbare baby 😁
Ik hou niet zo van al die versiersels. Wij hadden de eerste twee weken een gigantische roze tulle strik om de voordeur heen. Dat was het haha.
Ooievaar staat in tuin en een pandabeer Verder een lijn met ballonnen en vlaggenlijn, en bijpassende vlag, ( was 1 pakket)
Bij beide had ik 1.5 maand voor de bevalling een groot nest in de tuin staan met landingsplaats eronder. Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis lag er een grootte baby in. De rest van de tuin was versierd met blauwe vlaggen en ballonen
Ik vind die versiersels altijd wel leuk, maar merk dat ik er niet zo'n behoefte aan heb dat de hele buurt het weet Ben wat dat betreft denk ik een uitzondering. Binnen in huis doe ik het wel
Wij hadden alleen een vlaggetjeslijn met de naam erop voor het raam hangen. Door m'n schoonmoeder gemaakt. Heel mooi Ik vind die van Koningsgezin trouwens prachtig!!