Geboorte versiering

Discussion in 'Kraamtijd' started by Taart1611, Aug 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,084
    0
    36
    Hallo meiden!

Ik heb nergens anders dit onderwerp kunnen vinden, dus toch maar besloten om een topic te openen.....

Wat hebben jullie voor geboorte aankondiging buiten aan huis?
    Ik heb een vlag laten maken bij een lokale ondernemer, maar hij is echt niet mooi...... Bij mijn eerste zoon had ik ook een vlag, echt prachtig, maar de dame die hem toen gemaakt heeft is momenteel herstellende van een ongeluk.
    ( PumpelKids kraamkado's - Leuke en orginele handgemaakte kraamkado's )

Hebben jullie suggesties/ideeën?
    Misschien ook foto's? :D

Misschien ook niet onbelangrijk: ik heb nog 2 weken... :)

2. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Iemand anders heeft hem voor mij gemaakt... Ik heb op dit moment dit hangen. Foto is van google, het principe is hetzelfde. Ik heb alleen zijn naam nog op een stuk hout staan.

Attached Files:

3. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb een ooievaar liggen. Die heeft bij beide jongens gehangen.
    En vlaggetjes in en om het huis en ballonnen.

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hier stond een paar weken voor de geboorte een nest in de tuin voor de ooievaar met de tekst "hier landen". Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis stond de ooievaar op het nest en hing er een bordje met de naam aan. Dit had mijn familie gedaan. Verder hingen er blauwe vlaggetjes en ballonnen en vrienden van ons hadden een waslijn gemaakt met rompers met daarop de letters van de naam.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Wij hadden twee ooievaars op het raam (die er 'doorheen' gevlogen zijn) en mn man had een groot geboortebord geregeld en in de voortuin gezet.

6. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

Jul 1, 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een geboortekrans gemaakt voor op de voordeur
    ( op Pinterest kun je hele leuke ideeën opdoen )
    en dan was ik van plan nog wat leuke ballonnen op te blazen en een slinger op het raam te plakken met 'hoera een jongen'.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Dit is wel super gaaf zeg!

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hadden een raamsticker met ooievaar/hoera een meisje/ naam baby. vlaggetjes, ballonnen en een opblaasbare baby 😁

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik hou niet zo van al die versiersels. Wij hadden de eerste twee weken een gigantische roze tulle strik om de voordeur heen. Dat was het haha.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ooievaar staat in tuin en een pandabeer
    Verder een lijn met ballonnen en vlaggenlijn, en bijpassende vlag, ( was 1 pakket)

11. Bones

Bones Actief lid

Jun 12, 2015
    281
    80
    28
    Bij beide had ik 1.5 maand voor de bevalling een groot nest in de tuin staan met landingsplaats eronder. Toen ik terug kwam uit het ziekenhuis lag er een grootte baby in. De rest van de tuin was versierd met blauwe vlaggen en ballonen

12. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Ik vind die versiersels altijd wel leuk,
    maar merk dat ik er niet zo'n behoefte aan heb dat de hele buurt het weet :D
    Ben wat dat betreft denk ik een uitzondering. Binnen in huis doe ik het wel :)

13. Roose79

Roose79 Bekend lid

Sep 9, 2016
    511
    1
    16
    Wij hadden alleen een vlaggetjeslijn met de naam erop voor het raam hangen. Door m'n schoonmoeder gemaakt. Heel mooi :)
    Ik vind die van Koningsgezin trouwens prachtig!!

Share This Page