Hoi, ik ben inmiddels 28 weken zwanger en ik heb het idee dat ik ontzettend achterloop met de baby uitzet. We hebben nu een babybed, commode, kinderwagen en een maxicosi ( en een pak newbornluiers en wat babypakjes) voor de rest nog helemaal niks! Ik begin nu toch te stressen, maar ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen. Hefft iemand een duidelijk lijst voor me? THANKS!
Lees dit topic eens door: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=75708 Vooral veel hydrofielen, rompertjes, spuugdoekjes, wat extra kleertjes. Ook een box/wipper is misschien handig. Afhankelijk of je fles- of borstvoeding wil geven; flesjes, speentjes, (klein pakje) voeding. Kruiken (+zakken), verzorgingsproducten zoals badolie, thermometer.
Ik heb nu: kamertje (kast, bed, commode) Box Badje op standaard met badspullen Kinderstoeltje Kinderwagen met alles erbij Autostoeltje (die op kinderwagen kan) Hydrofielluiers, 18 stuks Paar rompertjes lange mouw (50/56/62/68.) Paar rompertjes korte mouw (50/56/62/68.) Heeeul veel kleertjes (voornamelijk gehad) Pyjama'tje 2 kruikjes met kruikenzakjes Winterslaapzakje voor babytjes Sokjes Badcapejes Washandjes Speentje Flessenwarmer Flesjes Poedermelk (Alvast van schoonmoeder die bij Nutrilon werkt) Spuugdoekjes navelbandjes etc etc etc En voor mezelf natuurlijk kraamverband etc En wat dingetjes van Zwitsal om mee te beginnen! Oja tipje: kijk nu alvast voor aanbiedingen van luiers, ik had in mei bij de kruidvat 180 luiers van pampers voor 25 euro! En dat is echt spotgoedkoop! Nu bij Etos: 3 pakken pampers voor 25 euro! Etc etc