Wat zou je tegen een persoon willen zeggen, ...

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ....maar is niet beleefd om het hardop of tegen de persoon zelf te zeggen? ;)

Ik zou willen zeggen:

Als jij praat val ik bijna in slaap door de toon en de manier waarop je iets zegt. Je zoekt zo lang naar de juiste (moeilijke) woorden, om interessant over te komen, dat hetgeen waar het op dat moment écht om gaat helemaal nergens te vinden is!

En je zegt bij misverstanden dat anderen liegen, je schuift de schuld vaak op anderen. Maar in werkelijkheid ben JIJ degene die niet de waarheid spreekt! En je gelooft jezelf vaak ook nog!
    Ik krijg al jeuk als ik zie dat je weer een opmerking gaat plaatsen ergens over! MUTS :)

Haha, zo dat lucht op!
    Wie volgt?

En nou niet met van die goede adviezen komen als:
    Je kan zoiets beter tegen iemand zelf zeggen...
    Of: Laat iemand in zijn waarde, iedereen heeft een goede kant o.i.d.!
    Nee, nu ff gewoon je gal spugen over iemand! Heerlijk soms! :D

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

oooooh heerlijk marsab, ik doe mee!

Ik zou willen zeggen:

Ik haat je! Ik wist niet dat ik iemand zoooooo vreselijk kon haten!

En eigenlijk zou ik nog veel en veeeeel meer willen zeggen maar ik beperk me tot dit haha

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou zeggen.

dat hij niet zo achterlijk jaloers moet doen en zijn waffel moet houden met dat gelieg en bedrieg wat hij doet.hij richt zijn eigen broer ten gronde terwijl hij dat zelf niet eens ziet.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou nou dames, laat iedereen even lekker in zijn waarde, je kan het beter tegen diegene zelf zeggen

haha grapje hoor ;)

ik zou zeggen:

je bent een verschrikkelijk mens! en zou blij zijn als je uit me leven verdwijnt!

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou zeggen dat ze eerst een heel goed naar haar zelf moet kijken voordat ze een ander ergens van beschuldigt!
    Dat ze niet moet denken dat zij zo verschrikkelijk perfect is en de perfecte 'vriendin' is en nooit wat fout doet. Dat niet altijd de schuld bij een ander ligt en dat ze het altijd beter weet. Dat zij niet moet denken dat zij als enige het recht heeft iemand op iets te wijzen en dat ze niet zo verdomde kinderachtig moet doen als iemand haar eens ergens op wijst....

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

MUAAAAAAAAARGH!

(zo, dat lucht wel op!)

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

You go Girls!

Hier lucht het helemaal niet op, ben ineens helemaal opgefokt hahahaha :evil:

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha ik ook :D :evil:

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oh mag ik nu ook ff dan :evil:

...Jullie zijn totaal zinloos voor deze samenleving!
    Ga werken en krijg een leven zodat je het leven van andere mensen die wél nut hebben voor deze samenleveing niet zuur hoeft te maken.
    Jullie kicken op problemen van een ander maar leer eerst jullie eigen problemen op te lossen en kijk dán pas naar een ander!

* Ik heb zooooo de neiging om dit écht tegen die persoon te zeggen he! KWAAD maak ik me! :evil: *

9. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Goed! Allemaal eruit die gevoelens :)

Ik doe ook mee:

Heb jij in de gaten dat je alleen maar over jezelf praat en jezelf zo zielig vind? Denk je nou echt dat jij de ideale vrouw bent die alle mannen willen? Ach laat me niet lachen.
    Rot toch op, vuile gluurster! Ik ben blij als je eindelijk bent opgerot hier uit de straat! Ik kan niet eens over straat of jij houdt me wel in de gaten bah!

En nog voor een ander:

Jij denkt echt dat je nu al de baas bent he? Nou, als jij de baas wordt hier, ben ik mooi weg, sukkel! Je kunt alleen maar commentaar geven op mensen maar kijk maar eens naar je eigen karakter. Die is nog veel erger! Zwakkeling!

Zo dat lucht echt lekker op!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Oef, dat was juist weer niet de bedoeling! hihi
    Je hebt het wel diep ziten he! :p :D
    Gaat dit over DE persoon trouwens?! ;)

11. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nou hier kan ik heel kort en krachtig over zijn, ik gunde het nooit iemand..zelfs mn ergste vijanden niet. Maar daar ben ik nu anders over gaan denken.

Val dood! En het liefst voor mijn voeten zodat ik nog ff een rondedansje om je heen kan doen :evil:

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whahahahahahahahhaaaa

Dames dames :confused: jeeeetje... word bang van jullie!

Ik heb zo gauw ff niks (trust me.. komt wel :oops: )

maar wat ik me wel afvraag..

Ben ik nou de enige MUTS die gelijk zon gevoel heeft van "Oei.. zouden mensen ook zo over mij denken?! :confused: "

:oops:

13. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

haha zo he.. errug grof allemaal :p
    ik heb niet iemand waar ik graag wat tege zou zeggen.. ik doe dat meestal gewoon als me wat dwars zit :p alleen dan niet zo bot als hier wordt beschreven :)

14. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Grof of niet...als je in mijn schoenen zou staan zou je precies hetzelfde denken. Ruim anderhalf jaar ben ik netjes gebleven, maar op een gegeven moment knapt er iets.

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier is de koek ook op inderdaad... No more Mrs. Nice! :evil:

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hebben we het over dezelfde? :p

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Geen flauw idee :) Denk het niet? :)

18. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

laat het dan ook niet zover komen dat het jullie probleem wordt.. als je ergens van baalt dan kun je het beter direct eruit gooien tegen diegene...
    tenminste zo doe ik dat wel en dan mogen ze zelf bepalen wat ze ermee doen.. en ik heb er verder geen last meer van...

maar begrijp julli wel hoor! eens is de koek op en dan komt er een Bitch tevoorschijn haha.. :p

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Whaha, zou me niks verbazen ;)

Maar goed....nog 1 keer....grrrrrrr :evil:

Ow wat fijn zeg :)

20. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    ik zou graag tegen iemand willen zeggen:

kom met concrete voorbeelden dan, volgens mij is het gewoon een smoesje. zeg waar het op staat dan kan ik er tenminste wat mee en nu ben je gewoon dingen an het zoeken die niet kloppen. bovendien had je er dan eerder mee moeten komen achteraf lullen kan iedereen

Deel Deze Pagina