maxi cosi citi in de auto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dorien87, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi meiden,

mama mazzeldagen zijn aangebroken en we hebben eventjes gewacht om onze kinderwagen te bestellen. Daarvoor gaan we deze week naar Prenatal.
    Ik zag dat je bij de Musty een Maxi Cosi Citi krijgt. Heel leuk natuurlijk, zo'n extraatje maar ik vroeg me af... Past deze maxi cosi ook op de Maxi Cosi Familyfix of de Maxi Cosi Easybase? Ik zie daar namelijk enkel maar de Pebble en de Cabriofix staan...

Heeft één van jullie daar ervaring mee? Ik hoor het graag...

Groetjes

Dorien

2. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Oh en bijkomend vraagje...
    Stel ik wil toch graag de Pebble of Cabriofix in plaats van de City, trekken ze dan de prijs van City (99,00 €) af van de Pebble of Cabriofix?
    Of is dat geen optie :D?

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Nee, de city past niet op een easy base of easyfix . De City maak je vast met de autogordel zelf.

Ik weet niet hoe ze dat doen met de prijs. Lijkt mij dat er wel iets te regelen valt als je een complete wagen koopt!

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Volgens mij krijg je die er standaard bij. Bij de babydump krijg je er hoedanook een maxicosi citi en een luiertas bij. Kijk daar ook eens.

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Dat je die er standaard bijkrijgt, is al een tijdje.. ook bij baby-dump maar wilden wachten om eventueel wat extra korting te scoren voor de totale kinderwagen....

Maar mijn belangrijkste vraag hierbij is dus of ie zou passen op de easybase of familyfix maar ik denk dat we dan gaan proberen een deal te vinden zoals ik hierboven beschreef...

6. konij1989

konij1989 Lid

31 jan 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee, dat past niet. Wij hebben bij onze Mutsy Evo een Cabriofix gekocht. Op de Cabriofix kregen we 99 euro korting, omdat we de Citi niet wilden.

7. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Oh super, dan ga ik dat ook zo proberen te regelen ;)! Sowieso is 99 euro dan mooi meegenomen en zoveel opleggen is het dan niet meer ;)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Bij de babydump kun je idd gewoon een andere uitkiezen en het verschil bijbetalen. Ik neem aan dat dat bij de prenatal ook kan.

Ik zou overigens goed rondkijken online voor andere acties. Wij moesten namelijk voor onze cabriofix eigenlijk nog 50 euro bijbetalen, maar ergens anders hoefde dat dus niet. Dat heb ik bij babydump laten zien en heb ik het ook voor die prijs gekregen.

Dus uiteindelijk heb ik een cabriofix twv 149 erbij gekregen ipv een citi twv 99 euro ;)

Ook prenatal heeft de laagste prijs garantie op A-merken, dus het kan zeker lonen om rond te snuffelen :D

9. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    WIj hebben de kinderwagen bij Prenatal gekocht, en we kregen de cabriofix erbij.
    Maar ik wilde de Pebble. Het verschil moesten we gewoon bijbetalen.

Deel Deze Pagina