heey las net ergens dat er geboorte postzegels zijn zijn die goedkoper ofzo wat is er bijzonder aan ken iemand me helpen??? xxx
Ik weet eigenlijk niet meer of die goedkoper zijn. Moet je even nakijken bij het postkantoor. Ik dacht het niet hoor. Het zegeltje is alleen leuker, want er staat volgens mij een ooievaar op
de standaardgeboortezegels zijn net zo duur als gewone(je kan ze per 50 kopen, wat je wel kan laten doen is een geboortepostzegel met een afbeelding naar eigen keuze maken bijv met foto van je pasgeboren baby ofzo, dacht dat hier wel extra kosten aan verbonden waren.
ok bedankt voor jullie reacties hahahahah ikw as ff nieuwsgierig heb namelijk al postzegels gehaald hahahaha dacht zometeen is het verplicht ofzo hahaha of goedkoper... xxx
je kunt ook via TPGPost.nl je eigen zegels maken! Is natuurlijk ook leuk om op het kaartje te plakken. Oh lees net dat je al postzegels gekocht hebt. Maar het is niet verplicht hoor om die zegels te gebruiken, is meer voor de leukigheid.
het is idd wel een leuk idee baal nu wel da ik al postzegels heb hahahaha maar die gebruik ik toch maar is zo zonde anderts haahahah xxx
Ik voelde overdag ook nog niks, maar savonds in bed (12 uur) toen begon het hoor om kwart voor 1 snachts Dus het kan zo gaan beginnen... Nogmaals heel veel succes en veel geluk met de kleine...
@ angeleyes: als je ze nog niet geplakt hebt kun je ze misschien nog omruilen? Of ze in de komende 20 jaar opmaken.....mits het tarief weer omhoog gaat ......hihihi.