Ooit bel-spel gewonnen?

Discussion in 'De lounge' started by PamEnMarcel, May 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Jan 30, 2006
    476
    0
    0
    Administrator / Accounting
    Emmer-compascuum
    Hoi iedereen!

Ik was eigenlijk een beetje nieuwsgierig of jullie of iemand die jullie kennen ooit een bel-spel (op t.v.) ooit heeft gewonnen?

Ik zit nl. sinds 2 weken met bekken-klachten thuis. Aangezien ik me verveelde en nog heel veel beltegoed op moet maken voordat m'n abbonnement afloopt heb ik waarschijnlijk wel ondertussen 200 keer naar zo'n spel gebeld. Ik ben ook al vrij vaak de zoveelste beller geworden en mocht m'n nummer achterlaten, maar ben helaas nooit teruggebeld. Nu vraag ik mij af of jullie of iemand die jullie kennen wel geluk hebben gehad!

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Heb ook een paar keer mijn nummer mogen achterlaten en ook helaas zonder succes... nooit weer dus want het wel berekend buiten je belbundel om..

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb het pas ook geprobeerd terwijl ik altijd had gezegt ik doe het nooit.
    Ze zeiden dat niemand belde nouja ik belde en was telkens niet de 10de beller wel vreemd dan als niemand belt.

Ik doe er niet meer aan mee ze willen alleen maar geld vangen

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmmm ik zou ook niet zo vaak gebeld hebben met je resterende beltegoed hoor.
    Want idd....0900 nummers moet je alsnog betalen.
    Ik hoop dat je geen verschrikkelijke dure rekening krijgt.

Ik heb zelf ook wel is mee gedaan.
    En ben zelfs een keer terug gebeld.
    Moet wel zeggen dat dat al een aardig tijdje terug is.
    Zeker zo'n 5 jaar haha
    En ja hoor...kwas in de uitzending...en had ik wat gewonnen?
    Nee....ik gaf gewoon het verkeerde antwoord...kon mezelf wel voor de kop slaan aahhh.
    Het is me daarna nooit meer gelukt.

5. Jeanet

Jeanet Actief lid

Sep 10, 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    nee nooit wat gewonnen, nooit teruggebeld, en nooit de juiste beller.
    Het kost alleen maar geld

6. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Jan 30, 2006
    476
    0
    0
    Administrator / Accounting
    Emmer-compascuum
    Ik had voor de zekerheid met Orange gebeld, het ging gelukkig van m'n gewone bundel af... Phew... Ik maakte me al zorgen, nooit bij nagedacht eigenlijk (super stom).

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    hahaha heb ook vaak gebeld, was wel een de juiste beller maar nooit terug gebeld!!! Als ik tegen mn zus zou zeggen dat ik dat wel eens doe dan wordt ze echt kwaad op me want ze vind het allemaal nep hihi!

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Yep, van alles gewonnen!
    Televisie, een keer 1000 gulden (lang geleden) en een keer een reis voor 2 personen (5 dagen) naar Istanbul!
    MAAR: ik moet erbij vertellend at ik voor RTL heb gewerkt en de "trucjes" dus kende. Ik wist de tijdstippen waarop ech heel weinig mensen belden etc. Dus ja, maar wel op een niet eerlijke manier (eigenlijk).

Daarna heb ik NOOIT Meer gebeld. Mijn man werkt bij Sanoma en die heeft wel eens verteld hoeveel mensnen er bijvoorbeeld bellen n.a.v. een Bel&Win in een tijdschrijft. Nou je schrikt je dus lam soms bellen er wel 20.000 mensen (!) voor 1 prijs (bijvoorbeeld een weeekendje weg). MOet je nagaan wat je daar mee verdient! HEEL VEEL!

9. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    wow en wat zijn dan jou tips voor ons zodat we ook een x een kansje maken?? ha ha ha

ik doe ook wel eens mee maar bel een enkele keer.....
    NOOIT wat gewonnen!

1x bij radio 538 een prijs toen was zoveelste beller en won ik een cd een schoenenbon een lingeriebon en nog wat dingetjes, dat was wel leuk.

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou dat is lang geleden hoor. Ik weet niet of het nog steeds geldt. Toen had je nog Nachtsuite met CHritine van der Horst enzo (dat was overigens het best bekeken belspel ooit!)

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook wel eens deze vraag gesteld op een ander forum. Toen kreeg ik best veel reacties van mensen die wel eens gewonnen hadden.

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Had vorige maand ook gelujk: won ik ineens E100 bij de staatsloterij. Lekker toch?

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    vijf jaar geleden heb ik eens gebeld naar zo'n belspel in een zwanger tijdschrift.
    Je kreeg dan direct te horen of je prijs had of niet.
    Niet dus.

Een maand of twee later ineens de postbode aan de deur met een pakket van wel een meter hoog :confused: .
    Alsjeblieft zegt hij, en weg was hij weer.

Ik maak het pakket open, blijkt er een gloednieuwe maxi cosi in te zitten die ik gewonnen had!!( ik was nog niet eens zwanger!!)
    Terwijl ze zeiden dat ik niet gewonnen had, kreeg ik de prijs toch.
    Of het nou terrecht was of niet, ik heb er later veel plezier van gehad, en dat ga ik straks ook weer krijgen met de tweede uk.

Verder heb ik me weleens laten verleiden met die belspellen van tv, helaas daar nooit wat in gewonnen, doe het overrigens ook niet meer, kost alleen geld, en de kans dat je wat wint is erg klein.
    Ik koop zo nu en dan eens een kraslootje ( ow daar heb ik ookt eens 100 gulden mee gewonnen).
    Op die manier hou je dingen ook in de hand.

14. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nee nog nooit wat gewonnen met die belspelletjes.
    maar mijn vader had laatst wel 450 euro met de lotto!
    als ie nou nog 1 cijfer en de kleur goed had dan waren we miljonair!
    maarja we zijn gelukkig in de liefde ;)

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hahhhaa zo is dat!!!

16. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het een keer geprobeerd, maar helaas niet gewonnen.

17. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    n

ja zullen we het daar maar op houden he.... :)
    we waren maar 1 cijfertje van de 8 miljoen af!!!

18. Levi

Levi Actief lid

Feb 19, 2006
    135
    0
    0
    Kinderleidster
    Ik heb wel eens 500 gulden gewonnen, maar dat is ook al iets van 7 jaar geleden.... Was bij call tv of zo iets, het duurde trouwens iets van een half jaar voordat ik het kreeg op mijn bankrekening. Tegenwoordig schijn je het dezelfde dag al te hebben....

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb alleen bij rtl fm toen gesmt en gelijk werd ik toen terug gebeld..vip-kaartjes voor dancing with the stars..was echt gezellie en achteraf kreeg ik nog een tas vol met palmolive artikelen thuis gestuurd....
    met bel spellen nog nooit wat gewonnen!!!

20. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Ik doe ook wel eens mee, maar nooit wat gewonnen.
    Volgens mij is de laatste keer dat ik iets gewonnen heb bij een kleurwedstrijd toen ik in groep 4 zat. :)

Share This Page