Deze vind ik best awkward eigenlijk Bedoel natuurlijk weet iedereen dat je seks moeten hebben om een kind te krijgen, maar om het zeg maar zwart op wit te zetten op het geboortekaartje van je kind? Kweenie.. haha
Haha ik zie overeenkomsten! Bij S. stond er: 'Een nieuw leven, geboren uit onze liefde.' View attachment 614113
Net daarom! Het mag een beetje ludiek zijn. Al vind ik niet dat er zwart op wit staat dat we seks hebben gehad om een kind te krijgen. Dan zou er staan: ‘na lang en veel seksen hebben we eindelijk een kind gekregen...’ In plaats daarvan staat er een gekende uitdrukking die ieder vrij mag en kan interpreteren. Maar met bovenstaande reactie is nogmaals duidelijk dat ons opzet geslaagd is!
Euhm... ja, net zoals wanneer men schrijft: ‘onze liefde kreeg handjes en voetjes’. Dan staat het er ook, maar dan in nette taal. Mijns inziens net hetzelfde
De focus ligt bij onze uitspraak op de kunst, aka de baby... Maar nogmaals, dit is het fijne eraan, de vrije interpretatie!
Haha toevallig! De zin van S vind ik ook heel mooi, komt op ons lijstje. Waar is het geboorte kaartje trouwens van? Super lief!
Welcome to the world little one.. Lief, liever, liefst Ik lees ook even mee, want ik heb hetzelfde. Ik zoek ook een zinnetje voor op het kaartje.
Wij hadden jouw tweede en laatste zin! En op de voorkant van ‘t kaartje van ons dochtertje stond: ‘Soms komen dromen uit’.
Bij de oudste hadden we: Niets is meer belangrijk en alles des te meer. Nu vond ik deze wel mooi: Nu je er bent is alles anders maar precies zoals het hoort
Ik vind “hij maakt het verschil” trouwens ook mooi. Maar ben bang dat ik daarmee dochter te kort doe. Hoe zien jullie dat?
Snap dat idee van je dochter. Én ik vind het niet echt lieflijk of klein. Maar beetje een volwassen zin. Snap je wat ik bedoel?
Wij hadden bij N de zin 'Alles groeit uit liefde' in het Nederlands, Portugees en Engels op haar kaartje. Denk dat we nu weer voor hetzelfde idee gaan. Misschien een iets stoerdere zin, vind ik leuker bij een jongetje.
Wij hadden bij de eerste: Jouw kleine leven, ons grote geluk En bij de tweede: Soms komen dromen uit ❤️
Gedroomd Gedragen Geboren Soms zijn het de kleinste dingen, die de grootste plaats nemen in je hart... Zo iets groots verborgen in t kleine Zo klein om vast te houden Te groot voor woorden How wonderful life is now you're in the world (– Elthon John - Your Song –)