Als roze wolken donderen..

Discussion in 'Na de bevalling' started by Miekjepiekje, Nov 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna een half jaar geleden bevallen van mijn dochtertje. Een pittige bevalling en een pittige start voor mijn dochtertje. De eerste maanden heeft ze veel last gehad van die start. Heel onrustig, prikkelbaar, moeilijk drinken, moeilijk slapen, voorkeurshouding. Dus ik ben vooral met haar bezig geweest.
    Met drie maanden ging het met haar beter en moest ik weer gaan werken... Maar eigenlijk voel ik me al een tijdje een soort wandelende tijdbom. Ik heb het idee dat ik ieder moment kan ontploffen. Ik ben boos en verdrietig om niks. Inmiddels zo erg dat ik niet meer in staat ben om te werken.
    Nu was ik gisteren bij de huisarts en zij had het over een nieuw iets, speciaal voor vrouwen waarbij er na de bevalling geen roze wolk was. Het heet als roze wolken donderen. Dus ik ben benieuwd of jullie dit kennen of er ervaring mee hebben en of het heeft geholpen?

2. Zuss

Zuss Bekend lid

Nov 3, 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Miekjepiekje, wat ontzettend vervelend voor je! En heel goed dat je er met de ha over bent gaan praten. Zelf ben ik 3,5 weken geleden bevallen en heb er gelukkig geen last van, maar op mijn 'pufcursus' kreeg ik (voor het geval dat) als tip de website www.geenrozewolk.com Misschien heb je er wat aan...
    Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en hopelijk gaat het snel beter!

3. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik ken het niet maar had ook geen roze wolk in het begin (nu wel gelukkig al blijft het op sommige momenten pittig).
    Als ik je een advies mag geven.. Blijf erover praten en ga er eens op uit om leuke dingen te doen voor jezelf. Slaap eens een paar nachten op zolder of waar dan ook om bij te tanken. Dan ziet de wereld er op den duur al iets anders uit.
    Oh enne goed dat je even een stap terug doet qua werk enz.

4. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik heb net nog even gegoogled op als roze wolken donderen en als ik dat toen had geweten had ik er zeker aan mee gedaan. Baat het niet dan schaad het niet toch..?!

Share This Page