Bij onze eerste heb ik meerdere keren aan m'n ouders gevraagd wie het huis zou versieren. Of zij dat zouden doen of wijzelf.. Toen reageerden ze steeds een beetje apart, het kwam erop neer dat ik dat eigenlijk niet mocht vragen. Ik heb het toen maar gelaten. Je raadt het al: ons huis is helemaal niet versierd geweest. Vond en vind ik nog steeds jammer! Daarom wil ik het nu voor zijn en zelf gewoon slingers en dergelijke in huis halen en zorgen voor iets leuks met haar naam, bij de voordeur of op het raam. Wij wonen in een appartementencomplex en hebben dus geen voortuin. Een sticker op het raam vind ik maar mwoah.. Wat hebben jullie voor leuke ideetjes? Heb bijvoorbeeld al een waslijntje voorbij zien komen op internet, met rompers eraan.. En dan op elke romper een letter. Volgens mij is dat niet meer zo origineel Kom maar op met de leuke tips! Edit: we hebben een smal, langwerpig raam (vloer tot plafond) naast de voordeur. Denk dat ik het wel leuk vind om daar iets op te hangen. Maar wat..
Ik vond een raamsticker wel heel leuk en heb hem er zelf bij thuiskomst opgeplakt (want het moest natuurlijk wel netjes). Volgens mij van stickerqueen daar heb je heel veel mooie stickers. Man heeft slingers opgehangen binnen.
Heb je zo'n vlaggen houder aan de muur? Dan kun je er een vlaggen stok met vlag inzetten? Of zo'n ooievaar die door het raam vliegt vind ik altijd leuk! Voor in huis: Wij hadden een slinger met alle felicitatie kaartjes die we kregen gemaakt stond erg leuk in huis! Echt een mooie versiering in de kleur roze want bijna alle kaartjes die we kregen waren roze haha Voor bij het raam de slinger: hoera een meisje! En binnen nog roze ballonnen en ook aan de carport roze ballonnen en roze afzet lint, wij hadden ook zo'n grote deur poster met haar naam, geboortedatum, gewicht en lengte (moest je er zelf opschrijven)
Qua versiering binnen houden we het gewoon op vlaggetjes en inderdaad kaartjes. Het gaat me vooral om de voorkant van het huis Zag net geboortekransen voorbij komen, is ook wel leuk om dat zelf te maken!
Wij hadden bij de eerste een gecrashte ooievaar. Maar deze keer zit ik te denken aan een raamsticker. Met het weer in december lijken vlaggetjes, ballonnen en een pluche ooievaar niet echt handig. Misschien dat ik er nog een leuke krans bij maak, geheel in kerststijl deze keer Verder heb ik al heel wat mooie geboorteborden voorbij zien komen in de straat. Die kan je ook huren. Zelfs 1 keer een megagrote opblaasbaby een paar straten verder op. Die trok zeker de aandacht!
Zoek bij google eens bij afbeeldingen op geboortekrans. Je koopt dan zo'n houten krans en verwerkt er lintjes, bijvoorbeeld, een speen, sokjes, knuffeltje etc. in. Zag het laatst bij een kennis. Geweldig leuk!
Even aan het googlen gegaan en zag deze Geboortebord - Mommyhood Vind die wel heel leuk. https://www.nationalebeeldbank.nl/shop/products/759291-een_bord_en_een_ooievaar_geven_een_geboorte_aan of deze?
Ik vind zo'n strik om de deur ook altijd er leuk. En je zou bij een bloeminst ook iets leuks kunnen laten maken, krans oid.
Hij is al af! Als ik eenmaal iets in m'n kop heb.. Zal een fotootje plaatsen maar haal hem later weer weg ivm de naam