concertkaartje of festivalticket als geboortekaartje??

Discussion in 'De babyuitzet' started by Wub309, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

Mar 28, 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Met nog 6 weken te gaan moeten we nog het een en ander regelen, onder andere de geboortekaartjes. We hebben 2 kaarten gezien, maar nu heeft manlief zijn zinnen gezet op een geboortekaartje dat eruit ziet als een concertkaartje/festivalticket.
    We hebben er eentje gezien in een boek met kaartjes op zwangerschapsgym, dat was een pinkpopkaartje, echt ook van de ticketservice met streepjescode die je ervan af kan scheuren enzo. Zoiets zoeken we!

Er zijn sites waarop je zogenaamde babytickets kan bestellen, maar dit ziet er naar ons idee niet echt genoeg uit.

Wie heeft hetzelfde idee (gehad) en kan ons verder helpen waar deze kaartjes te bestellen?

Alvast bedankt!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet wel dat je vaak vliegtickets, paspoorten etc kan bestellen via de drukker uit die boeken maar wat jij zoekt zou ik niet weten. Misschien eens wat drukkerijen afbellen.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
  4. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet of het echt genoeg is, maar supergeboortekaartjes.nl heeft ook zoiets

5. Wub309

Wub309 Actief lid

Mar 28, 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Thanks dames, de sites die jullie noemen geven helaas een iets 'neppere' uitvoering. Ik ga denk ik maandag maar eens even een drukker bellen. In het uiterste geval bel ik de mensen op van wie het kaartje is, om te vragen waar ze het vandaan hebben (of is dat echt not-done?)

6. Noa1988

Noa1988 Actief lid

Jun 24, 2011
    319
    1
    0
    Ik heb vorig jaar een uitnodiging gemaakt die leek op een concertkaartje. Zal het even via een pb naar je sturen als het is wat je bedoelt kan ik het grafische bestand naar je mailen dan kan je daarmee naar de drukker.

7. Wub309

Wub309 Actief lid

Mar 28, 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Noa: thanks joh, ik heb helaas alleen nog niets in mijn mail gehad. Maar ja, jij hebt natuurlijk ook weekend... ik wacht rustig af...

8. Kylie

Kylie Lid

Oct 28, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een supertof idee!

9. chantalkok

chantalkok Nieuw lid

Feb 13, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik weet niet of je inmiddels al bent voorzien, maar SuperGeboorteKaartjes heeft ze ook van Ticketservice...
    Als je mailt voor een digitale proefdruk, krijg je voorbeeldjes in je mailbox
    Succes ermee!

Share This Page