geboortebedankjes uit amsterdam bij Jersey's Place

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Meiden,

Zijn er meiden van jullie die geboortesuikers hebben besteld bij Jersey's Place in Amsterdam?
    Mijn moeder heeft 2 weken geleden geboortesuikertjes voor me besteld en meteen betaald via i-deal maar nu 2 weken later hebben we ze nog niet ontvangen. Ook is opeens haar telefoonnummer van de internetsite af. En als we het nummer bellen hoor je tu lu lu.. net of die afgesloten is.
    We balen enorm omdat we via geen enkele weg nu contact met hun kunnen krijgen. De enige weg is nog om naar amsterdam toe te rijden maar het is toch niet normaal dat we niks meer horen.
    Heeft iemand van jullie daar ook suikers besteld en zit in hetzelfde schuitje? of iemand die juist wel goede ervaring met die zaak heeft?

Het leek ons een betrouwbare zaak omdat er veel bekende nederlanders zijn geweest om ook suikers daar te bestellen.

2. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik ken ze verder niet, maar als ik zo naar de website kijk ben je niet de enige.. er staan in het gastenboek nog andere mensen die al weken op hun spullen wachten.
    Heb je het al geprobeerd via het contact formulier?
    Heel veel succes in ieder geval.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wat vervelend zeg. Misschien kun je kijken wat voor een winkel er naast zit en deze proberen te bellen misschien dat hun wat weten?
    Anders zou ik er gewoon naar toe rijden.

4. En heb je ze inmiddels? Zag ook leuke dingen, maar als je je bestelling nooit krijgt wordt het niks..

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien de volgende keer een gastenboek inkijken (als er mensen al weken op hun spullen wachten....) maarja, daar heb je nu niks aan.
    Kamer van Koophandel kan je nog raadplegen?
    Als je het echt niet ontvangt en geen contact kan leggen zou ik toch aangifte overwegen.
    Elmo

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoi meiden, ja heb de helft inmiddels al ontvangen.. er was iets fout gegaan daar met een verhuizing.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, doe ik deze weer dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina