Ik hoor overal om me heen verhalen over dat bij een tweede zwangerschap je buik veel groter word dan bij de eerste en dat je veel meer aan komt. Klopt dit? Liefs.
Nou, mn buik is wel groter maar ben veel MINDER aangekomen! Het is een ander kindje dus "alles" kan anders zijn... Mn vriendin had bij dr eerste kindje 5 maanden plat gemoeten, de 2e deed ze "er ff bij", was veel minder aangekomen en de buik was ook de helft groter... Je kunt er niks van zeggen!
Ik ben deze zwangerschap nog maar 1 kilo aangekomen en mijn eerst in totaal 18. Een buik is ook ver te zoeken deze keer, wordt steeds veel minder ver geschat, terwijl ik er al bijna ben! Zegt dus niks!
nou bedankt voor jullie reacties! wij hebben besloten om voor een tweede te gaan, dus ik hoop dat ik het binnenkort zelf kan ondervinden !!
nou mijn buik is nu wel zo groot als toen ik van mijn 1e op het einde liep. en ik ben nu pas 3 kilo aangekomen, en bij de 1e ook zo ongeveer.. dus alleen ben ik bij de 1e heel lang misselijk en ziek geweest en nu alleen maar MOE .. hopelijk kun je het idd snel zelf ondervinden
Zie mijn album... Mijn buik is een stuk kleiner en ben ook zo'n 10 kilo minder aangekomen dan met de eerste na 35 weken. Maareh, leuke beslissing. Hoop dat je het snel zelf aan den lijve kan gaan ondervinden
Ik ben bij de eerste bijna 30 kilo aangekomen. De eerste tien maanden zat er al ruim 10 kilo aan. Nu ben ik 6 maanden en ongeveer 7 kilo aangekomen. Dus nee klopt niet voor mij! gelukkig. Nog 30 kilo erbij pff haha!