en dat vind ik zwaar balen. Ik heb dus aan één iemand verklapt wat het gaat worden. En ik ben zo boos op mezelf! Gelukkig was mijn ventje niet boos! Groetjes
Heb het ook gehad hoor. Mijn ouders wilden het absoluut niet weten en als we over de baby spraken dan was het hij/het. 2 Weken geleden vertelde ik ze iets over Emiel en had het over de kleine meid. Tja .... en toen wisten ze genoeg. Zelf hadden ze het steeds over de jongens en waren zeer verrast. Achteraf vinden ze het wel leuk om te weten. We hebben besloten om er niet geheimzinnig over te doen, als we het over het geslacht hebben vragen we gewoon aan mensen of ze het wel/niet willen weten. Wel hebben we de naam nog geheim gehouden. Deze komen ze pas op het moment na de geboorte te weten.
Precies... Ik verspreek me om de haverklap en voelde me in 't begin daar vreselijk schuldig over, maar goed, dat heeft gewoon geen zin...
Ik ben nog veel erger dan jij.... Ik heb me versproken met de naam van de kleine! Het ging helemaal per ongeluk toen ik met mijn zus aan het praten was over de kleine. Niet te veel bij stilstaan hoor, vraag gewoon aan die persoon of hij/zij het niet door wil vertellen. Heb ik bij mijn zus ook gedaan en die houdt heel braaf haar mond Ik kan me wel voorstellen dat je even boos was op jezelf, dat had ik toen ook. Kon mezelf wel voor m'n kop slaan.
Kan me voorstellen dat je er nu van baalt maar laat het de pret niet drukken! Geniet van je zwangerschap
Heb me nog niet versproken..we hebben het alleen aan de mensen verteld die we wilden en voor de rest blijft het geheim. Er zijn nu alleen erge vervelende mensen die je de hele dag aan het uithoren zijn. Dat maakt het niet makkelijk. Maar als ik me zou verspreken is het pech..de naam weet niemand
Inderdaad pasopikschop, of ongevraagd gaan roepen dat we overduidelijk een dochter / zoon krijgen hahahahaha Ik kan er alleen maar om lachen Tot nu toe is het ons gelukt om het voor ons te houden.
Ook mijn vriend en ik wilden het deze keer geheim houden, mijn vriend versprak zich al na een week tegen zijn moeder, dus heb ik het ook maar tegen mijn moeder gezegd. Voor 2 weken terug heb ik me ook versproken tegen een vriendin, kreeg een rode kop joh En moest echt onzettend lachen! Tja, kan gebeuren toch! Ga me er niet druk over maken, ga er vanuit dat zij gewoon netjes haar mond houdt tegen andere mensen. Groetjes
Zo verklapten vrienden van ons de naam zij de eerste en twee weken later hij de tweede we hebben er hartelijk om gelachen