Hallo, We hebben er voor gekozen om geboortebedankjes te geven aan de mensen die op kraamvisite komen. Mar zou ze graag zelf willen maken omdat ik vind dat het toch tamelijk duur is om ze kant en klaar te kopen je bent al snel 1,75 per bedankje kwijt. Heeft er iemand nog een leuk idee? Of sites waar je losse dingen kunt kopen om zo zelf bedankjes te maken. Alvast bedankt, Marleentje26
Hallo, Bij onderstaande webwinkel hebben ze van alles wat je zelf leuk in elkaar kunt knutselen. Cadeautjes inpakken - Bezoek de Inpakshop webwinkel voor mooi kadopapier en decoratiematerialen
Ik heb voor mijn eerste dochter bij de Action kleine (kruiden)potjes met een metalen dekseltje gehaald. De zelfde als op onderstaande link. http://www.jerseysplace.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/204f2c4d03d862214e9cd683576afb4a.jpg gevuld met minismarties, lintje er om met kaartje er aan. ik was voor 90 bedankjes in totaal zo'n 35 euro kwijt. Op party-kids.nl staan ook wel leuke ideeën. Succes er mee
Ik heb van jerseysplace de pepermunthartjes, lint en speentjes gekocht. Zelf kaartjes gemaakt en zakjes gekocht en dan zakjes gemaakt. Staat daar ook op de site als kant en klaar bedankje. Laatst was er iemand die badeendjes bij de action had gekocht, vond ik ook een erg leuk idee.
Wij hadden suikerboontjes weggegeven aan het bezoek. Erg leuk en lekker! Wij hadden zelf doosjes gekocht en dozen met suikerbonen en alles zelf gevouwen met lintjes etc etc.
Bij de eerste hadden we wekpotjes van de Xenos gehaald en die gevuld met snoephartjes (die kan je in de supermarkt kopen). Daaraan hadden we een gelukspoppetje gedaan, die heb ik besteld via : Cadeautjes inpakken - Bezoek de Inpakshop webwinkel voor mooi kadopapier en decoratiematerialen Deze keer hebben we dit gekocht: Iktrakteer Aan dit heb ik ook nog zitten denken (en dan zelf stickers maken en er overheen plakken: Iktrakteer