Haai haai ik ben nu al 2 weken niks meer aangekomen, dacht dat het juist nu 500 gram per week moest zijn... is dat normaal? of moet ik dit melden bij mijn verloskundige? wil niet dat mn beebje dalijk te klein is hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!! liefs Muis
Hoeveel ben je in totaal al aangekomen? Ik stond rond de 29 weken ofzo ook een paar weken stil, maar nu toch al 14,5 kilo aangekomen in totaal xxx
Daar zou ik me echt niet druk over maken hoor. Jij hoeft misschien niet aan te komen maar dat wil niet zeggen dat die kleine niet groeit. Hij pakt gewoon je reserves. En ik heb in mijn zwangerschap ook heel duidelijk groeispurten gehad. Stond ik het een tijdje stil en dan ging het opeens weer heel hard. Ik ben tot op heden iets van 12 kilo aangekomen.
het gaat inderdaad vaak in spurtjes... rond de 32 weken ging het indertijd bij mij ook weer érg hard.
Helemaal niets om je druk over te maken hoor, integendeel: wees blij De kleine neemt echt wel wat ie nodig heeft! Eerste 20 weken was ik zo goed als niets bijgekomen, daarna 1kg per week!!
Maak je geen zorgen Hier stond ik ook regelmatig een week of 5 stil op hetzelfde gewicht. Zit nu op 6 kilo totaal en het ziet er niet naar uit dat wij een super kleine baby krijgen ofzo Wees blij idd, je kleintje krijgt wel wat hij/zij nodig heeft.
Maak je maar geen zorgen, je kleintje groeit ook met spurtjes.. kan ook net een keer met warm weer wat meer vocht vasthouden vs bij koeler weer minder. Scheelt ook zo wat kilo's bij sommige dames. Zolang er maar wel een stabiele of lijn inzit.. Daarnaast neemt de kleine wel wat hij/zij nodig heeft. Hier tot 20 weken 5 kilo afgevallen, daarna in 20 weken 12 kilo erbij. Dus uiteindelijk 7 boven mijn startgewicht. En de kleine was ook bijna 4 kilo.. Ze groeien wel, zolang je maar een beetje normaal voedsel binnen krijgt..
Bij mijn eerste ben ik meer dan 20 kg aangekomen terwijl mijn dochter nog geen 2,5 kg woog bij de geboorte. Nu ben ik nog geen 10 kg aangekomen (35 weken) terwijl ze verwachten dat de beeb 7-8 pond gaat wegen! Dat zegt dus niets.
Ook ik was onlangs niets bij gekomen maar beebje wel een halve kilo in 3 weken!!!geen zorgen over maken maar natuurlijk als voor alles: als je je zorgen maakt, bel je VK ff!
Ik ben de laatste 3 weken ook niets aangekomen, terwijl bij de pretecho afgelopen weekend het kindje 8 dagen voor lag met de groei. Zegt dus helemaal niks!
Maak je geen zorgen,mijn baby word 8-9 pond geschat,ben nu ruim 39wkn en totaal 6kilo aangekomen.En de laatste 3kilo in de laatste 3wkn!
ik heb me 10 dagen geleden gewogen en vandaag en ik weeg nog precies hetzelfde, maar vind ik echt niet erg hoor! denk dat t allemaal nog hard genoeg kan gaan. zit ondertussen namelijk ook al wel bijna 12 kilo aan in ruim 29 weken.
ik ben de hele zwangerschap maar 7 kilo aangekomen. waarvan de laatste 3 kg in de laatste 3 weken. maar mijn dochter deed het allemaal prima en was goed op gewicht. de gyn zei tegen mij dat ze wel van mij nam wat ze nodig had en dat hij eingelijk liever te weinig groei van de moeder ziet dan teveel
Ja gek is dat he!? Ik zei tegen de gyn,ik vind het zo raar ik kom (bijna) niet aan maar m'n buik word wel steeds dikker! Ze moest lachen....Ja gek he zei ze er zit een baby in! Maar ze zei dus ook dat je echt niet veel hoeft aan te komen tijdens een zwangerschap,dat wil niks over de groei zeggen.
Hier ook zoiets als bij Gijsje, ben de eerste 24/25 weken alleen maar afgevallen of stabiel gebleven. Daarna was het nog hollen of stilstaan. Op het moment zit ik op +4 ten opzichte van m'n startgewicht, maar is ook met vocht erbij (2-3 kilo zijn er sinds het warme weer zo bijgekomen). En m'n buik is echt enorm Baby ligt ook gewoon netjes op schema met de groei en vk verwacht een gemiddeld kindje
geen zorgen dat komt wel ik ben vanaf week 24 tot week 32 maar 1 kilo bijgekomen... ben nu intotaal in me hele zwangerschap maar 5 kilo bijgekomen en moet nu nog 7 weken...
maak je geen zorgen, heb ik ook gehad rond die tijd, het kind pakt wel wat ie nodig heeft... zolang de controles allemaal goed zijn is er niks aan de hand..