leuko's hoog en eiwit in urine???

Discussion in 'Zwangerschap' started by kimv, Jul 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    goedemorgen dames,

Ik ben 34 weken zwanger van de eerste en had van het weekend hele dikke voeten ik hou normaal nooit vocht vast, pijn boven in mijn buik en voel me niet happy. Nu moest ik nog een keer mijn urine nakijken op leuko's vorige keer iets verhoogd. Dus urine bij dokter gebracht weer leuko's 3 plussen even doorgegeven aan verlos moest toch maar even komen. Bloeddruk 100/70 keurig maar ander symtonen niet te verklaren. contact ziekenhuis moest toch komen. CTG gemaakt van die kleine (die had vrolijk de hik) bloedruk gemeten 98/65 urine bloed en echo. Kleine is al 2600 gram. Alles in principe goed alleen toch eiwitten in urine????? Nu moet ik 24 uur urine op gaan sparen. Wie heeft ervaring maak me toch wel een beetje zorgen.

alvast bedankt kim

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hoi

Ik had vorige week hetzelfde, in die zin verhoogde eiwitten en moest ook 24 uur urine verzamelen, aan de ctg bloeddruk etc. Heb een topic geopend onder gezondheid zwangerschapsvergiftiging. Bij mij was uiteindelijk de conclusie; veel drinken en rustig aan doen en meer controle maar verder (nog) niks ernstigs. Dit soort symptomen worden gelukkig snel heel serieus genomen. Succes ermee en sterkte.

Groetjes

3. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Dank je voor je reactie.
    Het enige wat ik niet snap is ik doe het echt al heel erg rustig aan en drink gemiddeld 2,5 tot 3 liter per dag voornamelijk water. Dus hoop echt dat het goed is.

Share This Page