geboortebedankjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door veronique2005, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Daar heb ik de mijne besteld.. Is een hele goede en snelle service!

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    dat begrijp ik. Tis dat de familie aan mijn kant allemaal belgen zijn, anders had ik het niet gedaan. beschuit met muisjes is dan genoeg.

Alhoewel ik al die doopsuikers in mijn kast wel wat vind hebben ;)

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik zie dat een beetje anders, de mensen komen lang om jouw geluk te delen met je. Om te bewonderen waar jij zoveel van houd.

Net als met een bruiloft dus eigenlijk, dan komen ze ook iets met je delen dat jij heel speciaal vind!

Een kleinigheidje voor de mensen die jouw kindje het beste wensen is dan opzich wel op z'n plaats...

(al weet ik zelf nog niet 100% zeker of wij het gaan doen :p hihi)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier gaan we dat ook doen een beetje in de stijl van Gül:D
    Hier een vierkantig doosje in champagnekleur met een kaartje eraan wat hetzelfde uitziet als het geboortekaartje en een klompje eraan wat nl's moet zijn en daarop staat ook de nazar ( het oog) wat voor Turkije moet zijn.
    Aangezien ons manneke half NL half TR is:D

5. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    ik ben sinds paar dagen ook aan het zoeken naar een leuk geboortebedankje. Kant en klare bedankjes vond ik tegenvallen, vond ze ook wel prijzig als je vergelijkt wat je kwijt ben als je het zelf maakt.
    Heb nu verschillende dingen gevonden wat ik leuk vond en ben dan voor 30 stuks ong 20 euro kwijt(excl vulling).:)
    Heb nog niet besteld, nog ideeen aan het opdoen, maar deze combinatie is ong wat ik wil en dan zakjes gevuld met blauw witte harten snoepjes;

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  7. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Wij hebben chocoladelollies laten make bij plaatselijke chocolaterier. Witte, melk en pure lollies met de naam erop geschreven in de andere kleur. 1,10 euro per stuk. Super leuk geworden. Vind dat de meeste bedankjes ergens neer worden gelegd om nooit meer naar te kijken en hier kun je van smullen

Deel Deze Pagina