Meer klachten bij 1e menstruatie?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Foofer, Jul 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

9,5 week geleden ben ik bevallen en denk dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden. Ik sta er alleen van te kijken wat ik allemaal voel! Ik heb erge hoofdpijn, ben enorm humeurig, ongesteldheidskrampen en last van m'n darmen. Je zou gewoon bijna denken dat ik zwanger ben ;)

Maar hadden jullie dit ook? En hoe lang duurde het dan voordat je eindelijk ging bloeden? Ik heb dit nu namelijk al een paar dagen.

Alvast bedankt,
    Foofer

2. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, morgen precies 8 weken geleden bevallen en ik heb ook het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden. Ik heb een opgezette buik, lijkt wel of ik weer zwanger ben en mijn buik was toch al weer aardig weg aan het trekken maar nu! Vandaag al de hele dag hoofdpijn, soms zelfs misselijk. Ook ongesteldheidskrampen en erg humeurig Het mag van mij nu dan wel gaan doorzetten. Ben dus ook wel benieuwd.

3. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje, het lijkt wel of ik jou stukje zelf heb geschreven! Gisteravond misselijk en ook een opgezette buik!
    Het is zelfs zo erg dat ik zit te denken om een testje te halen ;)

4. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Erg he dat je dan gaat twijfelen of je dan misschien weer zwanger bent:). Ik ook hoor maar ik heb het toch echt met condoom gedaan. Dat zal wat zijn nu alweer zwanger!

Ik zat toevallig zelf gistermiddag ook te twijfelen of ik een topic hierover zal openen. Bij mijn 1ste mannetje was ik namelijk na 6 weken alweer ongesteld en nu heb ik ook al dagen het gevoel dat het er aan zit te komen. Die opgezette buik is nu trouwens weer weg. We wachten maar weer af:).

5. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben het ook met condoom gedaan. Het zou eigenlijk dus niet kunnen.
    Wel grappig dat wij precies hetzelfde voelen! Ik ben benieuwd wanneer we iets roods spotten ;)
    Ik heb nu trouwens ook geen opgezette buik meer.

6. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    11 a 12 maanden geleden waren we blij dat we niets roods zagen en nu hoop je eigenlijk zo snel mogelijk hahaha. Ik heb dan zelf het idee dat mijn lichaam het dan weer gewoon heeft opgepakt.

Er zijn trouwens niet veel meiden hier die hetzelfde hebben:).

7. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Daarom ga ik nog niet aan de pil. Ik wil eerst dat m'n lichaam zorgt voor een cyclus.

We blijken de enige te zijn ja :)
    Vandaag ook nog niks bij jou? De krampen zijn bij mij al wel iets minder, maar nog steeds geen ongi.

8. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Dat wil ik idd ook, eerst gewoon weer cyclus en dan pas weer iets van conceptie. Al weet ik zelf nog wat voor soort. Ik heb wel atijd de pil geslikt alleen nu ben ik toch aan het twijfelen om een spiraaltje te nemen. Mijn vriend en ik hebben nu allebei het gevoel wel compleet te zijn met 2 gezonde jongens maar je weet het nooit natuurlijk.

Ik heb nu ook niet echt krampen meer en nog steeds niets hoor, alleen dat humeur!!! Hoop dat het snel doorzet voor ons.

9. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer opgestaan met krampen. Ga straks toch even testen. Vind het raar om deze klachten al ruim 2 weken te hebben en nog niet ongesteld te zijn. Dit had ik voor de zwangerschap nooit zo lang. Natuurlijk kan de zwangerschap een hoop door de war hebben geschopt, maar ik wil het toch voor de zekerheid weten. M'n vriend gaat straks een testje halen.
    Over ongeveer 2 uur weet ik meer :)

Krijg er toch weer kriebels van in m'n buik als ik aan het testen denk :D

Hoe is het met jou?

10. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Je kan inderdaad beter testen dan, ben benieuwd:). Blijft spannend zo'n test ook al weet je het bijna zeker dat het niet zo is.

8k neem aan dat jij ook geen borstvoeding heb gegeven? Ik ook niet dus dan dan je zou je ook denken dat je toch weer sneller een normale cyclus hebt. Ik heb toch ook altijd een zeer regelmatige cyclus gehad ook na mijn 1ste zwangerschap. Gisteravond had ik weer die krampen, dus voor de zekerheid maar een maandverband gebruikt maar hier ook nog steeds niets.

Ik lees het wel wat er uit je testje is gekomen:).

11. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb 8 dagen borstvoeding gegeven. Maar dat lijkt me te weinig om zoveel invloed te hebben.
    Vind het echt spannend. Zit alweer van alles op te zoeken.
    Haha hoe kun je jezelf gek maken ;)

Hoe lang heb jij nu last van je symptomen?

12. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Net een testje gedaan. Omo wit :)
    Nu maar wachten wanneer de ongi komt dan.

13. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Gelukkig maar. Het is dus gewoon afwachten. Ik kijk het nog een paar dagen en anders moet ik ook maar een testje doen voor de zekerheid. Ik heb bij de 1ste 3 dagen borstvoeding gegeven, wel ietsje korter dus maar was gewoon met 6 weken ongesteld geworden. Ik denk ook niet dat die 8 dagen veel invloed zal hebben.

Ik heb nu ongeveer ruim een week symptomen, het zal wel elk moment gebeuren bij ons. Misschien moeten we er nog even van genieten:).

Laat het je wel weten.

14. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het bij jou Karinnetje82? Bij mij is het nog steeds niet doorgezet.. gisteren en vanochtend weer erge hoofdpijn. Lijk ook vocht vast te houden. M'n emoties gaan ook weer alle kanten op..
    Volgende week moet ik weer gaan werken, het zou fijn zijn als ik het nu nog even snel zou worden :D

15. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Het kan volgens mij wel zo zijn dat je hormonen dan wel weer in cyclus zijn maar je er nog niet ongesteld bij wordt... Mijn vriend zegt nu ook wel eens tegen mij, als je niet zwanger geweest was dan was je nu vast ongesteld geweest (wie chagerijnig?, ik?, hoe kom je erbij... hihi). Alsof die cyclus wel gewoon doorloopt.

Ik moet wel zeggen dat ik na mijn bevalling minder last van voortekenen had dan voor mijn eerste zwangerschap. Ik was het soms zomaar.

16. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

Apr 15, 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit ook een beetje op mn ongesteldheid te "wachten"..
    Al heb ik niet dezelfde klachten als jullie, dus ik ben ook benieuwd wanneer het gaat komen.
    Wil ook weer aan de pil, maar het liefst inderdaad wachten tot ik ongesteld wordt.

17. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Hoi footer, toevallig gisterochtend wat bloed met afvegen maar heel weinig en verder helemaal geen ongesteldheidskrampen of iets wat er op lijkt. Dus bij Jou wilt het ook niet doorzetten? Zal niet fijn zijn als het net komt als je weer moet werken.

Heb jij trouwens ook niet dat je een soort van opvliegers hebt? Soms breekt het zweet me uit in 1 keer.

@Friezinne82; dat heb ik ook wel eens ergens gelezen dat je lichaam dan toch een soort van cyclus aan kan houden zelfs als je zwanger bent.

@vlinder249; Een fijner idee is dat he als je eerst gewoon weer ongesteld bent geweest om dan pas weer aan de pil te beginnen.

We wachten weer af.

Share This Page