sinasappel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joon1408, Mar 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

Mar 20, 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    misschien een stom vraagje,
    ik ben 6w,4d
    nou dacht ik aan de vitaminientjes dus nam een lekkere sinasappel.
    na de helft werd ik zo misselijk. ben het heel de middag blijven oprispen en werd elke x misselijk ervan.
    normaal had ik dat nooit.
    hebben meer mensen dat? of andere zure dingen waar dat bij gebeurd.

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben de eerste vier maanden misselijk geweest en kreeg weinig vitaminen binnne. In moets van mezelf wel elke dag een groot glas vers gepeste sinaasappelsap drinken. Na dat glas had ik echt wel rennies nodig. Helemaal niet raar hoor die misselijke reactie van jou.

3. rinnie

rinnie Bekend lid

Apr 11, 2008
    660
    0
    0
    Sinaasappels zijn vrij zuur, dus dat is wel logisch dat je daar last van hebt :) . Ik vind sinaasappelsap heerlijk, maar krijg er ook het zuur van. Gewoon een rennie nemen daarna :) .

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Sinaasappels zijn inderdaad een van de meest maagzuur-opwekkende producten. En daarvan kun je misselijk worden. Je kan proberen of ander vitaminerijk fruit hetzelfde effect heeft, bijvoorbeeld kiwi bevat ook veel vitamine, en heeft dat effect misschien wat minder.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik zou ook kijken of andere fruit soorten beter gaan. Nu duurt een zwangerschap niet zo heel lang, maar steeds brandend maagzuur is echt niet goed voor je slokdarm.

Share This Page