Zijn er voor jou etenswaren of drinkwaren die je opeens héél erg lekker vind en eigenlijk gewoon in huis moet hebben? Dus: Zwanger! En opeens zo'n zin in... (vul in)
alles met kaas , -cheesburger -croque monsieur -kaassaus met witlof en hesp in de oven - aardappelen met kaas/roomsaus uit de oven - brocoli met kaassaus -boterhammen met kaas
Vanilleyoghurt, aardbeien, melk en stokbrood! Heb juist geen zin in gewone kaas, wel in brie, hmmmmmm.
Heb ik weer....zoute haring vers van de visboer . Ik denk er nu aan en dan denk ik, hmmm lust er nu ook wel 1 . Augurk die erbij geleverd wordt vind ik dan weer niet smaken...
Als het maar zuur is. Soep die zuur gemaakt wordt. Zure groenten.... En manlief, ik dus, moet gewoon meeëten.
Ik ben zwanger en heb zo'n zin in: - bruine boterhammen met kaas --> ik werd vorige week om 3uur 's nachts wakker en had me toch een ongelooflijke trek in een bruine boterham met kaas!!! En toen ik dat bedacht had, bedacht ik me ook dat ik doe dag het laatste plakje kaas had opgemaakt (Heb er 2uur door wakker gelegen) - bruine boterhammen met vleeswaren (maakt niet uit wat) Bij mijn vorige zwangerschap had ik die kaas trek ook....
Deze zwangerschap, Meloen en stokbrood, bij mijn zoontje had ik dit eigenlijk niet, ik had niet echt iets waar ik meer zin in had.
Op dit moment opgebakken aardappeltjes met mayo, stophoest snoepjes, komkommerrasp met slasaus en ketshup (moet ook echt perse geraspte komkommer zijn). oja en Taksi drink ik liters van weg. Pannenkoeken met kaas mag je me voor wakker maken! Zou er zo een paar maken nu Gewoon brood eet ik in eens niet meer, moet perse bruine zachte bolletjes hebben. Ene keer rookvlees andere keer kipfilet erop. Of Jam. Ooo of pita kaas met jam, ooo zo lekker!! Heb eerder veel trek gehad in Napoleon zuurtjes (citroen), knaks met mayo op een witstokbroodje. En eet al bijna m'n hele zwangerschap cocopops met melk voor ontbijt. Krijg honger van dit topic..
Mac donalds... nooit eerder veel zin in gehad, nu ga ik bij elke gele M watertanden En...hawaii pizza met knoflooksaus (wel lekkere knoflooksaus...) en daarnaast meer zoet dan voorheen, chocola at ik eerder nooit, nu vind ik dat 's avonds wel lekker, maar lukt gelukkig wel om dat met mate te doen
thee! vooral witte thee, groene thee en rooibos thee, zonder suiker chocolade, kaaschippies.. maar het veranderd elke week weer! haha alleen junkfood zoals mac enzo kan ik niet meer zien! vroeger echt zo dol op. en nu brrr
Heb met vlagen zin in iets, veranderd steeds wat het is. Heb nu zo'n manie van tomaat met mozzarella en balsamico azijn. Vandaag zin in een zure bom (lekker typisch) en was zo blij toen ik em had! Kan er ook echt goed van balen als ik ergens zin in heb en het is er niet. Word er gewoon chagrijnig van
Cheeseburger van de Mac en alles met kaas eigenlijk, haha. Kaas op brood, kaassaus, kaas gewoon zo. En ook veel trek in dingen die niet mogen (filet americain, rosbief, rauwe sushi) of dingen die hier helaas niet te krijgen zijn (broodje frikandel, kaassoufle, broodje kroket).