barbapapa knuffel nachtlampje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Jalea, Jul 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    Heeft iemand toevallig het barbapapa knuffel nachtlampje in gebruik? is het wat?

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ja, wij hebben die. Ik vind het een heel leuk en vooral makkelijk lampje. Als het lampje eenmaal opgeladen is gaat hij wel 48 uur mee!! Heel handig dus als de kleine een keer uit logeren gaat en je wilt de oplader niet meenemen. Verder heeft ons kleintje er al veel "plezier" van. Elke avond zetten wij deze in zijn kamertje zodat het niet zo donker is en hij vind dat heel fijn. Het lijkt erop dat hij niet zonder zijn barbapapa-lampje kan.

Ook leuk: regelmatig heeft hij deze bijvoorbeeld tijdens het verschonen in zijn handjes en denkt hij dat het een fles is. Hij houdt hem precies hetzelfde vast en begint aan de bovenkant te sabbelen :).

Kortom, wij zijn er tevreden over en vinden het een leuke en goede aanschaf!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    is hij degelijk en onbreekbaar? ik heb het helaas nog niet in het echt kunnen bekijken in een winkel

4. Froggieh

Froggieh Bekend lid

Jan 14, 2009
    606
    19
    18
    Female
    Den Haag
    Wat een super leuk lampje :)
    Waar kun je die kopen?

xx

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
  6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb hem zelf niet maar heb hem wel al in de winkel gezien! Dat lampje is echt super schattig! Hij lijkt me idd wel onbreekbaar (is uit zacht plastic)!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat een gaaf ding! die wil ik ook

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    hij lijkt me ideaal toe, onze peuter van 2,5 heeft steeds vaker angstige momenten, vooral in het donker. een nachtlampje in het stopcontact is toch weer wat anders dan een lampje die je bij je in bed kan nemen, denk ik.
    wel jammer dat hij zo belachelijk duur is.... (ik geloof 39,95)

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hij is heel erg leuk! BabyPlanet (breda) verkoopt ze. Ze zijn helemaal uit 1 stuk gemaakt, dus er zitten geen kleine onderdelen aan die ze af kunnen breken ofzo.

Alle leuke nachtlampjes voor kinderen gaan voortaan op deze manier met een oplader. De lampjes van vroeger die je het in het stopcontact moest stoppen mogen niet meer mooi en leuk zijn. Die regels zijn heel erg aan gescherpt omdat kindjes eraan gaan trekken en met hun vingertjes in het stopcontact kunnen komen.

10. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Het nachtlampje is idd onbreekbaar en is van zacht plastic gemaakt. Je kan het lampje met een gerust hart in het bedje van je kindje leggen.

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    dat klinkt goed :) we gaan 'm toch maar eens in het echt bewonderen denk ik. weet iemand toevallig uit ervaring of ie erg veel licht geeft?

Share This Page