Geboortebord in tuin

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ikke175, Mar 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het hoort hier denk ik niet echt thuis maar dacht zet het hier maar neer.

Ik woon in een doodlopende straat en als ik weg wil kom ik dus altijd langs dezelfde huizen.
    Nu staat er bij ons in de straat al enige tijd een geboortebord buiten.
    Het kindje is nu 5 maanden.

Wij hebben de geboorteborden laten staan totdat onze dames 12 weken waren. Ze zijn met 4 weken naar huis gekomen dus we hebben ze hierna nog 8 weken laten staan wat ik nog wel vrij lang vond maar goed.. ik wilde er van genieten... haha..

Hoelang hebben jullie het geboortebord laten staan?

De mensen bij ons in de straat zijn wel erg apart moet ik zeggen en stoor me er soms aan dat dat ding er nog staat. Het ziet er gewoon niet uit en is helemaal beschreven met teksten zoals veel geluk etc.

Ben ik de enige die denkt dat dat ding nu onderhand wel de tuin uit kan? Ze hebben de raamsticker van hun eerste kind ook 1,5 jaar laten zitten... vond ik ook al zo irri..

2. Dit meen je echt..?

Misschien vinden zij jullie betegeling wel afgrijselijk. Of de kleur van jullie kozijnen. Of de speeltoestellen in de tuin van de buren. Of misschien ergeren anderen zich wel kapot aan het feit dat je dit topic 'toch maar gewoon hier' neerzet. Sjongejonge ;)

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Haha nou ik was blij dat ze uit de tuin waren hier! Na 6 weken weggehaald :) vond het lang genoeg geweest..

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Duuuus.. ;)

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    oogjes dicht als je erlangs komt , hihi .. Moeten ze toch zelf weten !!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Goh en ik vond dat ik alles lang had hangen. Buiten hadden we een spandoek en binnen slingers en ballonnen. Met 2,5maand alles weggehaald.

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat moeten ze zeker zelf weten ;)
    Maar ik vroeg me daarom dus af hoelang jullie het geboortebord laten staan. Persoonlijk vind ik 5 maanden geboortebord .. en een raamsticker met de naam die 1,5 jaar erop zit vrij lang ;)
    Maar natuurlijk ieder zijn/haar eigen keuze

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Wij hebben met 10 weekjes de borden uit de tuin gehaald en ook de kaartjes uit de woonkamer opgeruimd.. Vond ik lang genoeg :D

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    6 weken, want wij hadden het bord gehuurd en dat zou een duur geintje geweest zijn

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind 6 weken eigenlijk al lang genoeg.

11. rums

rums Niet meer actief

jeetje wij hebben de boel met 1 week weggehaald. Vind ik meer dan genoeg 1 week. Bij de volgende zouden we het zo weer doen.
    En hier in de straat hangt de boel ook langer maar dan is de ooievaar inmiddels het kind verloren etc etc en ziet het er gewoon niet meer uit.

12. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ik vind dat je nog al overdrijft, staat het bord voor jou in de weg? Laat die mensen lekker gaan jho zijn wel ergere dingen om je druk over te maken

13. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Uhhhh, raar, oke... Maar irritant...? Daar zou ik echt niet druk om kunnen maken.

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik had een raamsticker, en had gezegd deze eraf te halen als ik terug ging werken.
    Ik had heel wat vakantie achter m'n verlof aan gepland, met als gevolg dat de sticker 5 mnd op mijn raam heeft gezeten. :D

Zal mij m'n reet roesten wat de buurt ervan vond, ik wilde er een behoorlijke tijd van genieten, en dat is gelukt!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier 6wk de ooievaar...ik had van te voren (37wk) alleen het nest. ;)

Hier ook een gezin waarvan de jongste 2 wordt in Juli,hun raamsticker plakt nog steeds op het raam en de vlag met "hoera een jongen" is ook pas 9maandem geleden we gepakt.
    Ik was al aan het grappen of ze het liet hangen tot de volgende. Hahaha

16. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,743
    1,061
    113
    Tsja het is lang maar hun keus inderdaad..

Wij hebben de raamsticker weg gehaald toen de meeste visite geweest was en dat was na een week of 10. Weekje later de kaarten.
    Ballonnen en slingers binnen waren al veel eerder weg,mij te druk haha..

Hier in de buurt laat de ene het een week hangen en de ander 3maanden. Stoor me er ook niet aan.. Stoor me meer aan sommige locale vuilnisbelt tuinen en dan nog is dat ook hun keus en tuin.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik vond het jammer dat het door mijn ouders gehuurde bord alweer terug moest en dat was notabene al een keer verlengd.

Waar je je al niet druk om kan maken...

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind een geboortebord sowieso helemaal niets.

Maar dan nog? Lekker boeiend. Het staat toch in hun eigen tuin?

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Op zich snap ik je wel. Ik zie het ook weleens en dan denk ik ook; ruim het op! Maar ieder voor zich. Wij hadden alles met 7 weken opgeruimd.

20. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha nou bij mijn eerste kindje heeft hij 10 maanden gehangen haha
    Te "lui" om weg te halen...

Bij ons 2e kindje ongv 7/8 weken

Share This Page