Geboortebord in tuin

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ikke175, Mar 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Ik zou me er ook aan irriteren, jeetje 5 maanden al ??

Ik irriteer me ook aan mensen die een geboortebord hhuren. Maak het zelf, kost je hooguit 10 euro. Ik had mijn geboortebord zelf gemaakt wat me maar 5 euro had gekost en daarna verkocht voor 25 euro;):p

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Misschien wachten ze wel totdat degene die het er neer heeft gezet het ook weer komt opruimen :cool::D

Toen de kleine 3 weken was hebben wij het zelf weer uit de tuin getrokken en terug gegeven aan de eigenaar (ooievaar was geleend). Ik hou er niet zo van om in de belangstelling te staan dus was het na 3 weken wel zat

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees dat ik niet de enige ben.. haha..
    Gelukkig is het hun tuin en niet de onze.
    Ik stoor me niet snel aan dingen maar dit valt gewoon giga op midden voor het huis.. alles is stoep en ze hebben er 1 tegel uitgehaald en hem daar ingepland. En vaak staan er ook nog luierzakken omheen.. dus het is moeilijk om er niet naar te kijken zo vooraan in de straat waar je elke dag een aantal keer langs moet.

Ook wel fijn om te lezen dat niet iedereen dit erg vind.. zo zijn we toch allemaal verschillend ;)

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Niet iedereen is zo creatief. Niet iedereen heeft daar tijd voor. Waarom erger jij je eraan als mensen hun geboortebord niet zelf maken?

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hier waar ik woon zie ik ze overal een half jaar tot een jaar in de tuin staan hihi best wel lang vind ik. Maar ach ja mag iedereen zelf weten. Lekker laten staan als je wilt toch?

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik vind het niks raars als je een bord huurt. Als iemand het zelf maakt wel lekker creatief. :) Iedereen zijn eigen mening. Alles is even leuk!

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ik ben helaas niet zo creatief en hier huren wij ook een geboortebord als familie of vrienden een kindje hebben gekregen. Ik vind het dan weer vreemd als je voor jezelf een bord gaat huren of maken. Hier in deze omgeving is het juist dat familie en vrienden dit voor je regelen. Maar ieder zo zijn ding toch.

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Helemaal met je eens, hier wordt zoiets ook geregeld door familie, vrienden en de buren. Ik was het alleen eerder zat dan hun het weer op kwamen ruimen vandaar we dat zelf hebben gedaan :D

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Ach ergeren is een groot woord, maar het kost echt niets om zo'n bord te maken en als ik dan kijk hoeveel mensen er voor betalen. Ik vind het een beetje zonde.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jullie geven mij een rotgevoel met dit topic!!!

Ik heb een voordeur en vervolgens een deur naar de buurmans huis hierboven, en dan mijn 'binnen'voordeur en op de binnenvoordeur hangt nu al zo'n 7 maanden mijn ooievaar. Die hebben mijn schoonouders opgehangen en ik vind hem leuk en schattig.

Waarom moet ik die weghalen? Mijn deur is er zo tien keer leuker op geworden. Ik heb wel de overige ooievaars weggehaald uit de tuin en van de ramen en dergelijke, maar die op de deur is gewoon vet cute.

Nu voel ik me haast verplicht om hem van mijn binnenvoordeur af te halen omdat andere mensen er wel eens aanstoot aan kunnen nemen. Ik kreeg er twee weken geleden al een opmerking over... Grrrr :p Bemoei je er niet mee! :x :)D)

11. Jurassic

Jurassic Actief lid

Jan 13, 2014
    475
    68
    28
    Nou ergens snap ik Ts wel, maar goed eigen keus. Hier was alles met vier weken eraf. Ik houd ervan dat dingen uiteindelijk weer "normaal" worden. Ben niet zo van in de belangstelling staan. Maar iedereen is anders. Ik heb de ooievaars nog wel, bewaar ik voor ze. Ach ja, zoveel mensen, zoveel wensen.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik heb mijn raamstcker nog steeds hangen (alleen haar naam) en ben voorlopig nog niet van plan om hem eraf te halen:p.

Maar met icm de vieze Luierzakjes zou ik het ook niet kunnen waarderen maar me er ook niet druk over kunnen maken.

13. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Who cares wat wij ervan vinden :( Leven en laten leven zou ik zeggen...

14. Onje

Onje Niet meer actief

Ach misschien zijn ze al jaren bezig voor een kindje, ze zijn waarschijnlijk gewoon super trots!

15. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ik ken een stel die het totdat het kindje 1 werd laten hangen (stond niet in de tuin maar hing voor aan de muur van t huis).

Ze kregen telkens te horen wanneer haal je dat bord nu eens weg en ze waren t "zo zat" (ook niet echt want daar moet je je gewoon niet druk om malen want andere vinden) en toen hebben ze gezegd, zo..en nu blijft t tot zn eerste verjaardag hangen.

(Werd meer gezegd als een grapje maar op een gegeven moment werd t een weddenschap enz. Ze hebben t ook echt laten hangen dus ook nog een krat bier gewonnen ;))

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,319
    16,714
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is vaak gewoon gemakzucht.
    Beetje hetzelfde als dat je nu nog van die trappetjes voor het raam ziet staan vanaf de kerst.Is ook gemakzucht.Of van die verbleekte slingers voor het raam met bijv hoera een meisjes is ook pure gemakzucht.Hier was met nummer 3 zelfs alles na 4 weken al opgeruimd.

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze zullen zeker trots zijn maar lang geduurd heeft het niet.
    Dus dat kan het niet zijn. Ze zijn net 2,5 jaar samen en hebben samen 2 kinderen gekregen. Verder nog een ander inwonend kind en de andere 3 van haar in pleeggezinnen..

18. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Heb niets opgehangen, wilde lekker genieten van ons gezinnetje zonder felicitaties e.d. had ik dus echt geen zin in ;) De buren hebben de slingers laten hangen tot 5 maanden ergens inderdaad. vond het wel gezellig die roze hangers om de boom heen.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,163
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb het nog steeds staan, nou en?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008