Hahah hoe lang ik het laat staan geen idee. Ik denk dat ik ook trots zou zijn! Maar weet t echt niet. Wel moet ik gelijk denken aan een groep van vrienden bij ons in het dorp waar ik opgegroeid ben. Die hadden namelijk een soort van deal/weddenschap. Ze mochten hun bord pas weghalen wanneer er in de vriendengroep een nieuw kindje geboren was. Werd t bord eerder weg gehaald moesten ze een feestje geven ofzoiets Vond het eerst ook raar dat t bord zo lang stond, maar toen ik dat hoorde moest ik er wel hartelijk om lachen en kon ik de humor er wel van inzien.
achter ons wonen mensen met een dochter die 2 weken eerder geboren is als onze oudste docher. zij is bijna 18 maanden en zij hebben nogsteerd het bord buiten. misschien zijn ze het vergeten
Hihihi! Het is maar waar je je "druk" om maakt Hier heb ik de ooievaar op het raam na een week of 3 weggehaald. Het ging stormen en de poten waren tegen het raam aan het kletteren, dat was pas irritant . De kaarten net na Sinterklaas weggehaald want dat icm een kerstboom werd me echt iets te veel. Dus al met al heeft het Max een week of 4 à 5 gehangen.